’’بل گیٹس کے سٹاف کی خواتین کیساتھ’جنسی تعلقات‘تھے‘‘

واشنگٹن(ویب ڈیسک)‌ ایک رپورٹ میں انکشاف ہوا ہے کہ بل گیٹس نے اپنی شادی کے دوران اپنے دفتر میں متعدد خواتین کے ساتھ جنسی تعلقات قائم کر رکھے تھے تاہم ابھی یہ واضح نہیں ہے کہ میلنڈا کو اپنے شوہر کے مبینہ تعلقات کے بارے میں کتنا پتہ تھا؟

نیویارک ٹائمز نے اتوار کے روز اپنی ایک رپورٹ میں کم از کم دو خواتین کا ذکر کیا ہے، موجودہ اور سابقہ ​​ملازمین نے اخبار کو بتایا کہ ان دونوں واقعات نے کام کرنے کی جگہ پر ایک غیر آرام دہ ماحول پیدا کیا۔ بل گیٹس نے 2006 میں مائیکروسافٹ کی ایک خاتون ملازم کو ای میل کے ذریعہ رات کے کھانے پر آنے کو کہا تھا۔ رپورٹ کے مطابق بل گیٹس نے خاتون ملازم کو ای میل میں لکھا “اگر اس سے آپ کو تکلیف ہو تو بھی یہی سمجھنا کہ یہ کبھی نہیں ہوا۔”

ٹائمز کی خبر کے مطابق خاتون بے چین رہی تھی اور تاہم اس نے ایسا ہی کیا کہ بل گیٹس نے اسے کبھی نہیں کہا۔ کچھ سال بعد بل گیٹس نے مبینہ طور پر ایک اور خاتون سے پوچھا جو گیٹس کی مخیر فاؤنڈیشن کے لئے کام کرتی تھی۔ اس خاتون نے ٹائمز کو بتایا کہ وہ خود کو تکلیف میں محسوس کرتی ہے تاہم وہ بل کی باتوں کا جواب دینے سے بچنے کے لیے ہنس دیتی تھی۔

اتوار کو وال اسٹریٹ جرنل نے رپورٹ کیا کہ مائیکروسافٹ بورڈ کے ممبروں نے فیصلہ کیا کہ گیٹس کو 2020 میں اپنے بورڈ سے سبکدوش کرنے کی ضرورت ہے کیونکہ انہوں نے مائیکروسافٹ کی ایک خاتون ملازم سے اس کے مبینہ معاملے کی تفتیش کی تھی۔ جس میں بل گیٹس کو قصور وار پایا گیا۔ تاہم  تحقیقات مکمل ہونے سے قبل گیٹس نے استعفیٰ دے دیا۔ ابھی یہ واضح نہیں ہے کہ میلنڈا کو اپنے شوہر کے مبینہ تعلقاتکے بارے میں کتنا پتہ تھا تاہم ان کی طلاق میں ان کے شوہر کے بدنام زمانہ فنانسر جیفری ایپسٹین سے تعلقات کے بارے میں میڈیا پر خبریں آتی رہی ہیں۔

بریجٹ آرنلڈ ، جو بل کے ترجمان ہیں نے امریکی اخبار ٹائمز کو بتایا کہ “گیٹس کی طلاق سے متعلق افواہیں اور قیاس آرائیاں تیزی سے مضحکہ خیز ہوتی جارہی ہیں ، اور یہ بدقسمتی کی بات ہے کہ جن لوگوں کوصورتحال کا کچھ پتہ ہی نہیں ہے ، وہ “ذرائع “کی حیثیت سے نشاندہی کر رہے ہیں۔

اس خبر پر اپنی رائے کا اظہار کریں

اپنا تبصرہ بھیجیں