واٹس ایپ اکاؤنٹ ایک ہی وقت میں 4 ڈیوائسز پر استعمال ہو گا؟

ویب ڈیسک: واٹس ایپ صارفین اب ایک ہی اکاؤنٹ کو 4 ڈیوائسز پر استعمال کر سکیں گے۔

تفصیلات کے مطابق واٹس ایپ ایک نئی سہولت متعارف کروانے جارہا ہے جس میں متعدد ڈیوائسز کو ایک ہی اکاؤنٹ سے منسلک کرنے کی اجازت دی جائے گی. زکربرگ نے تصدیق کی ہے کہ کمپنی ایک ایسے فیچر پر کام کر رہی ہے جس میں متعدد ڈیوائسز کو ایک ہی اکاؤنٹ سے منسلک کرنے کی اجازت دی جائے گی۔

زکربرگ نے نیوز آؤٹ لیٹ وایب بیٹا انفو کو اس بات کی تصدیق کی کہ ملٹی ڈیوائس سپورٹ فوری میسجنگ سروس پر جلد ہی پہنچ جائے گی۔ صارفین چار اکاؤنٹس تک ایک اکاؤنٹ سے رابطہ کرسکیں گے۔ انہوں نے بتایا کہ میسجنگ فرم آئی پیڈ کے لئے وقف کردہ واٹس ایپ ایپ متعارف کرانے کے لئے بھی کام کر رہی ہے۔ ملٹی ڈیوائس کی خصوصیت آخر سے آخر میں خفیہ کاری پر سمجھوتہ نہیں کرے گی۔

ان کا کہنا تھا کہ نئی پالیسی ان پیغامات کے بارے میں ہے جو آپ نے واٹس ایپ کے ذریعہ کاروبار کو بھیجے تھے وہ بھی فیس بک کے ساتھ شیئر کیے جائیں گے۔ بنیادی طور پر اس کا مطلب یہ ہے کہ واٹس ایپ پر کسی بزنس کو میسج کرنا آپ کے دوستوں اور کنبہ کے ساتھ ون آن ون چیٹ کی طرح نہیں ہے۔ ذاتی چیٹس نجی رہیں گی اور کوئی بھی ان تک رسائی حاصل نہیں کرسکتا ہے کیونکہ یہ پلیٹ فارم شروع سے آخر تک خفیہ ہے۔

اس سے قبل میسجنگ ایپلی کیشن کی جانب سے 2017ء میں میسج ڈیلیٹ کرنے کا فیچر ‘ڈیلیٹ ایوری ون’ متعارف کرایا گیا تھا۔ جس سے صارفین کو یہ سہولت دی گئی تھی کہ وہ غلطی سے بھیجا جانے والا میسج یا وائس نوٹ 7 منٹ کے دورانیہ کے اندر اندر ڈیلیٹ کر سکتے تھے۔

اس خبر پر اپنی رائے کا اظہار کریں

اپنا تبصرہ بھیجیں