پاکستانی گلوکار اور ویڈیو آرٹسٹ فرہاد ہمایوں انتقال کر گئے

لاہور(پبلک نیوز)‌معروف پاکستانی گلوکار اور ویڈیو آرٹسٹ فرہاد ہمایوں انتقال کرگئے، تین سال قبل گلوکار نے اپنی فیس بک پوسٹ میں برین ٹیومر کی تشخیص کا بتایا تھا، فرہاد ہمایوں نے 2003 میں ’’اوور لوڈ‘‘ نامی میوزک گروپ تشکیل دیا تھا۔

اس خبر کا اعلان بینڈ کے آفیشل فیس بک پیج نے کیا۔

پوسٹ میں کہا گیا فرہاد ہمایوں نے آج صبح ہمیں چھوڑ دیا۔ چیلنجوں کا مقابلہ کرتے ہوئے، وہ اپنی اقدار پر سمجھوتہ نہ کرنے والے اور فن دونوں لحاظ سے اپنے وقت سے بہت آگے تھے۔” “وہ چاہتے ہیں کہ ہم ان کی زندگی کا جشن منائیں ، لہذا ہم ان کے اہل خانہ، دوستوں اور مداحوں سے درخواست کرتے ہیں کہ وہ ان کا احترام کریں اور آج ان کے لئے دعا مانگیں۔ ہم انہیں یہ الفاظ کہتے ہوئے سن سکتے ہیں: ‘مجھے نہیں معلوم کہ میں کہاں ہوں ‘میں یہاں سے جا رہا ہوں ، لیکن میں وعدہ کرتا ہوں کہ یہ بورنگ نہیں ہوگا’۔

پوسٹ میں ہمایوں کی موت کی وجہ کا ذکر نہیں کیا گیا لیکن 2018 میں موسیقار نے انکشاف کیا کہ انھیں دماغی ٹیومر تھا جس کا آپریشن “دنیا کے سب سے بڑے سرجن” نے کیا تھا۔ اس کے چچا زاد بھائی تیمور رحمان نے میڈیا کو بتایا کہ موسیقار نے لاہور اور دبئی میں ٹیومر کے لئے دو بڑے آپریشن کرائے تھے لیکن پھر بھی اس کا شکار تھے۔

انہیں منگل کی سہ پہر لاہور کے میاں میر قبرستان میں سپرد خاک کر دیا گیا۔

اس خبر پر اپنی رائے کا اظہار کریں

اپنا تبصرہ بھیجیں