سجل اور احد کا ویب سیریز کے ذریعے امن کا پیغام

کراچی(ویب ڈیسک) احد رضا میر اور سجل علی رواں ماہ جون میں مقبوضہ کشمیر میں بھارتی مظالم اور وہاں 2019 میں ہونے والے پلوامہ حملے کے تناظر میں بنائی جانے والی ویب سیریز ‘دھوپ کی دیوار’ میں دکھائی دیں گے۔

منگل کو احد رضا میر اور سجل عالی کی ویب سیریز دھوپ کی دیوار کا ٹریلر جاری ہوا۔ حسیب حسن کی ہدایت کاری میں بننے والی اس ویب سیریز میں حقیقی زندگی کے جوڑے کو دو نوجوانوں کی حیثیت سے دیکھا گیا ہے جو سرحدوں سے منقسم ہیں لیکن بھارتی زیر قبضہ کشمیر میں جاری تنازعات میں اپنے باپوں کو کھونے کا غم دونوں کو متحد کر دیتا ہے۔

تین منٹ تک جاری رہنے والے اس کلپ میں بھارت پاکستان کرکٹ میچ کے ساتھ ساتھ سرحد پر ہونے والی جھڑپ کے مناظر بھی نظر آتے ہیں۔ احد (وشال ملہوترا) اور سجل (سارہ شیر علی) پاک بھارت میچ کے دوران ٹیلی ویژن سیٹوں سے سامنے بیٹھ جاتے ہیں اور میچ میں ہندوستان کی کرکٹ ٹیم کو فتح یاب دکھایا گیا ہے جس پر وشال آتش بازی کرتا ہے۔

اسی دوران سارہ اور وشال کے باپوں کے شہید ہونے کی خبر ان کے گھروں تک پہنچ جاتی ہے کلپ میں دکھایا گیا ہے کہ سارہ کے والد (عدنان جعفر) وشال کے والد (ایلی خان) کے ساتھ لڑے اور وہ دونوں زندہ نہیں رہ سکے۔ اس کے بعد یہ دونوں متعدد نیوز چینلز کو انٹرویو دیتے ہوئے دیکھے جاتے ہیں ، جہاں وشال کی تعریف کی جاتی ہے کہ وہ اپنے والد کی موت پر سارہ کو موزوں جواب دیتے ہیں۔

تاہم ، ایک بار پھر اسے احساس ہوتا ہے تو وہ سارہ کی طرف دوستی کا ہاتھ بڑھاتا ہے۔ دونوں ایک دوسرے کے غم کو بانٹتے ہوئے ویڈیو کالز کرتے ہیں اور اپنے ممالک کے مابین خوشگوار تعلقات کی امید کرتے ہیں۔ تاہم ، انہیں اس بات کا احساس نہیں ہوتا کہ رکاوٹیں ابھی شروع ہوئی ہیں۔ وشال اور سارہ کو جلد ہی احساس ہو جاتا ہے کہ سات دہائیوں سے زیادہ کی نفرت بہت زیادہ گہری ہے۔

View this post on Instagram

A post shared by ZEE5 (@zee5)


اپنے حالیہ شو کے بارے میں بات کرتے ہوئے ہدایتکار نے پہلے بھی کہا تھا ، “دھوپ کی دیوار سرحدوں، مذہب اور معاشرتی تعصبات سے بالاتر ہوکر مثبتیت کا عکس ہیں۔ سرحد پار سے محبت کی کہانی جیسے موضوع کو بہت مختلف انداز میں پیش کیا گیا ہے اور اس میں امن ، ہم آہنگی اور زندگی کی خوشی کا بنیادی پیغام ہے۔

یہ سیریز سمیہہ ممتاز، زیب رحمان ، سیویرا ندیم ، ثمینہ احمد ، منظر صہبائی ، رضا طالش ، ایلی خان اور جعفر کی شاندار کاسٹ پر مشتمل ہے۔ دوسروں کے درمیان ، ویب سیریز دونوں خاندانوں پر شہادت اور جنگ کے اثرات پر مبنی ہے اور یہ کہ ان کے لیے امن ہی واحد جواب ہے۔

اس خبر پر اپنی رائے کا اظہار کریں

اپنا تبصرہ بھیجیں