کینیڈا میں گرمی کے تمام ریکارڈ ٹوٹ گئے، 232 اموات

اوٹاوا: (پبلک نیوز) شدید گرمی سے کینیڈا میں درجنوں افراد کی ہلاکت کی تصدیق ہوئی ہے، کینیڈین حکام کی جانب سے برٹش کولمبیا میں 232 اموات ریکارڈ کی گئی ہیں۔

میڈیا رپورٹس کے مطابق ہلاک ہونے والوں میں بیشتر معمر افراد تھے، برٹش کولمبیا میں لیوٹن کے مقام پر درجہ حرارت 49.5 ڈگری تک جا پہنچا۔ کینیڈا میں زیادہ سے زیادہ درجہ حرارت کا ریکارڈ 45 سینٹی گریڈ کا تھا۔ حکام نے منگل کو بتایا کہ برٹش کولمبیا میں جمعہ کے روز سے اب تک 232 سے زیادہ اموات کی اطلاع ملی ہے۔ صوبے کے چیف کورونر نے اسے ایک “غیر متوقع وقت” کہا ہے۔ چیف کورونر لیزا لاپوئنٹ نے ایک بیان میں کہا “گذشتہ ہفتے کے آخر میں گرمی کی لہر کے آغاز کے بعد سے اموات میں نمایاں اضافہ دیکھا گیا ہے۔

بیان میں کہا گیا ہے کہ اب اموات کی وجوہات اور اس کے طریقہ کار اور اس بات کا تعین کرنے کے لئے معلومات اکٹھی کی جا رہی ہیں کہ آیا گرمی نے اس میں کوئی کردار ادا کیا۔ بیان میں مزید کہا گیا کہ “ماحولیاتی گرمی کی نمائش سنگین یا مہلک نتائج کا باعث بن سکتی ہے، خاص کر بوڑھے افراد، نوزائیدہ بچوں اور کم عمر بچوں اور دائمی بیماریوں میں مبتلا افراد میں۔”اس سے قبل ہی حکام نے وینکوور اور قریبی برنابی اور سرے میں اچانک ہلاکتوں میں اضافے کی اطلاع دی تھی۔

وینکوور پولیس نے بتایا کہ جمعہ کو گرمی کی لہر شروع ہونے کے بعد سے افسران کو 134 سے زیادہ اچانک اموات کی اطلاعات ملیں۔ پولیس سارجنٹ اسٹیو ایڈیسن نے کہا ، “وینکوور نے کبھی گرمی کا اس طرح تجربہ نہیں کیا ، اور افسوس کی بات ہے کہ اس کی وجہ سے درجنوں افراد ہلاک ہو رہے ہیں۔”

اس خبر پر اپنی رائے کا اظہار کریں

اپنا تبصرہ بھیجیں