سدھارتھ شکلا کی موت کے بعد وائرل تصویر کی حقیقت کیا ہے؟

ممبئی(ویب‌ ڈیسک)‌سدھارتھ شکلا کی موت کے بعد ایک تصویر سوشل میڈیا پر تیزی سے وائرل ہو رہی ہے۔ سدھارتھ کی اس تصویر کو دیکھ کر شائقین حیران ہو رہے ہیں۔ تاہم اس تصویر کی حقیقت کچھ اور ہے.

ٹی وی اداکار سدھارتھ شکلا کی موت کو آج 11 دن گزر گئے۔ انہوں نے 2 ستمبر کو اس دنیا کو الوداع کہا۔ ٹی وی اداکار سدھارتھ شکلا کی موت سے نہ صرف ان کے قریبی اور ان کے چاہنے والے پریشان ہیں بلکہ پوری ٹی وی انڈسٹری صدمے میں ہے۔ اداکار کی اچانک موت سے بہت سے لوگ ٹوٹ گئے ہیں۔ اس دوران سدھارتھ کی ایک تصویر تیزی سے وائرل ہورہی ہے۔ لوگ اس کی یہ تصویر دیکھنے کے بعد حیران ہیں ، لیکن اس تصویر کی حقیقت کچھ اور ہے۔

سدھارتھ کی تصویر وائرل

موت کے کچھ دن بعد سدھارتھ شکلا کی آخری رسومات کی تصویر منظر عام پر آئی۔ اس تصویر کو ایڈٹ بھی نہیں کیا گیا ، لیکن یہ تصویر کافی پرانی ہے۔ سدھارتھ شکلا نے یہ منظر شو ‘بالیکا ودھو’ کے دوران شوٹ کرایا تھا. سدھارتھ شکلا شو میں آئی اے ایس افسر بنے ، جن کی موت ایک حادثے میں دکھائی گئی۔ یہ سدھارتھ شکلا کی موت کے بعد فلمائے گئے منظر کی تصویر ہے جو اب وائرل ہورہی ہے۔ اس تصویر کا حقیقی زندگی سے کوئی تعلق نہیں ہے۔

واضح رہے کہ شو ‘بالیکا ودھو’ میں سدھارتھ شکلالیڈ رول ادا کیا تھا. سدھارتھ نے ‘بالیکا وڈھو’ میں آئی اے ایس افسر شیوراج شیکھر کا کردار ادا کیا ، جسے لوگوں نے بہت پسند کیا۔ یہ کردار ایک دیانتدار افسر ، ایک ایسے بیٹے جو خاندان کی دیکھ بھال کرتا ہے اور ایک مثالی آدمی کی کہانی ہے جو اپنی بیوی سے محبت کرتا ہے۔ یعنی شیو کا کردار خوبیوں سے بھرا ہوا تھا۔

اس خبر پر اپنی رائے کا اظہار کریں

اپنا تبصرہ بھیجیں