خبردار! یہ ایپ آئی فون کی بیٹری تباہ کر سکتی ہے

(ویب ڈیسک)آئی فون استعمال کرنے والے ہوشیار ہو جائیں! یہ ایپ آپ کے فون کی بیٹری کو تباہ کر رہی ہے ، اسے روکنے کا طریقہ جانیں۔

ایپل نے حال ہی میں آئی فون صارفین کے لیے اپنے OS ، iOS 15 میں ایک نئی اپ ڈیٹ جاری کی ہے۔ بہت سے صارفین جنہوں نے اس اپ ڈیٹ کو ڈاؤن لوڈ کیا ہے ان کا کہنا ہے کہ اپ ڈیٹ کے بعد سے ، ان کے فون پر موجود Spotify ایپ نے ضرورت سے زیادہ بیٹری استعمال کرنا شروع کر دی ہے۔

Spotify ایپ آپ کے فون کی بیٹری کھا رہی ہے۔

آئی او ایس 15 اپ ڈیٹ کو ڈاؤن لوڈ کرنے کے بعد بہت سے صارفین نے نشاندہی کی ہے کہ اسپاٹائف ایپ اپ ڈیٹ کے بعد فون کی بیٹری بہت تیزی سے ختم کر رہی ہے۔ بہت سے صارفین نے یہ معلومات شیئر کی ہیں کہ گانے کی یہ ایپ ان کے فون کی 32 فیصد بیٹری استعمال کرتی ہے۔ فی الحال ، اس مسئلے کا کوئی حل نہیں ملا ہے اور ایپ بنانے والے اس پر کام کر رہے ہیں۔

اگرچہ اس مسئلے کا کوئی حل نہیں ملا ، لیکن کمپنی نے صارفین کی بات سنی اور پوری کوشش کر رہی ہے کہ یہ مسئلہ جلد حل ہو جائے۔ جب تک اس کے لیے کوئی ٹھوس حل نہیں مل جاتا ، Spotify نے اپنے صارفین کو کچھ تجاویز دی ہیں جن کے ذریعے وہ اس مسئلے کو حل کرنے کی کوشش کر سکتے ہیں۔

ان تجاویز میں ایپ کو ان انسٹال اور دوبارہ انسٹال کرنا ، سیٹنگز میں ایپ کے بیک گراؤنڈ ریفریش آپشن کو آف کرنا اور ایپ کی تازہ ترین اپ ڈیٹس کو چیک کرنا شامل ہیں۔

ستمبر میں ، جب ایپل نے آئی فون 13 اور کچھ دیگر مصنوعات لانچ کیں ، اس نے اس کے ساتھ آئی او ایس 15 اپ ڈیٹ بھی جاری کیا۔ ہر ایپل صارف اس اپ ڈیٹ کو ڈاؤن لوڈ نہیں کر سکتا ، لیکن آئی فونز کی ایک فہرست جاری کی گئی ہے جو اس اپ ڈیٹ کو سپورٹ کر سکتی ہے۔

اس خبر پر اپنی رائے کا اظہار کریں

اپنا تبصرہ بھیجیں