تصویر میں موجود ہنستی ہوئی بچی کونسی معروف اداکارہ ہے؟

ویب ڈیسک: تصویر میں نظر آنے والی یہ ننھی بچی اب معروف اداکارہ بن گئی ہے . اس بالی ووڈ اداکارہ نے سپر اسٹار سلمان خان ، شاہ رخ خان اور عامر خان کے ساتھ بھی کام کیا ہے۔

بالی ووڈ کی مشہور شخصیات کی پرانی تصاویر ہر روز انٹرنیٹ پر وائرل ہو جاتی ہیں۔ شائقین ان بالی ووڈ اسٹارز کی پرانی تصاویرسےمتعلق کہانیوں کو جاننا پسند کرتے ہیں۔ اسی تناظر میں اب ہم ایک اور مشہور شخصیت کے بارے میں بات کرتے ہیں. اس وائرل تصویر میں ایک چھوٹی بچی اپنے بھائی کے ساتھ بستر پر لیٹی ہوئی دکھائی دے رہی ہے اور دونوں بہن بھائی ہنس رہے ہیں۔

آج یہ چھوٹی بچی جو بالی ووڈ کی مشہور اداکارہ بن چکی ہے تصویر میں ہنستے ہوئے نظر آتی ہے ، لیکن کیا آپ جانتے ہیں کہ یہ پیاری بچی کون سی مشہور اداکارہ ہے؟ ہمیں یقین ہے کہ شائقین بھی اندازہ نہیں کر پائیں گے کہ یہ کس اداکارہ کی بچپن کی تصویر ہے۔ آئیے آپ کو ایک اشارہ دیتے ہیں۔ اس اداکارہ نے بالی وڈ کے تینوں خانوں کے ساتھ کام کیا ہے۔

اس اداکارہ نے تینوں خانوں یعنی سپر اسٹار سلمان خان ، شاہ رخ خان اور عامر خان کے ساتھ کام کیا ہے۔ اگر آپ ابھی تک اس بات کا اندازہ نہیں کر پا رہے ہیں تو آئیے آپ کو بتاتے ہیں کہ یہ کوئی اور نہیں بلکہ اداکارہ انوشکا شرما ہیں۔ بھارتی کرکٹ ٹیم کے کپتان ویرات کوہلی کی اہلیہ کی بچپن کی تصویر نے شائقین کے دل چرا لیے ہیں۔

بالی ووڈ گلیکسی نامی ہینڈل نے یہ تصویر شیئر کی ہے ، جو اب انوشکا شرما کے تمام فین پیجز پر شیئر کی جا رہی ہے۔ اداکارہ انوشکا شرما نے سلمان خان کے ساتھ فلم ‘سلطان’ میں ، شاہ رخ خان کے ساتھ ‘رب نے بنا دی جوڑی’ میں اور عامر خان کے ساتھ ‘پی کے’ میں کام کیا ہے۔

View this post on Instagram

A post shared by Karnesh Ssharma (@kans26)

اس خبر پر اپنی رائے کا اظہار کریں

اپنا تبصرہ بھیجیں