آپ کن چیزوں کو ہوٹل سے مفت میں لے جا سکتے ہیں؟

ویب ڈیسک: آپ نے ہوٹلوں میں تولیے ، رومال یا چمچ کی چوری کے بارے میں سنا ہوگا۔ اگر یہ جان بوجھ کر نہیں کیا گیا تو یہ ایک ذہنی کیفیت ہو سکتی ہے۔ جسے کلپٹومینیا(وہ شخص جو غیر ضروری طور پر معمولی چیزیں چورانے کا عادی ہو)‌ کہا جاتا ہے۔ بہت سے معاملات میں ، یہاں تک کہ وہ لوگ جو فائیو اسٹار ہوٹلوں میں رہنے کے متحمل ہوسکتے ہیں وہ کلیپٹو مینیا کی طرح برتاؤ شروع کردیتے ہیں۔ لوگوں کو آگاہی کے لیے انہیں یہ بھی معلوم ہونا چاہیے کہ آپ ہوٹلوں سے کیا چیزیں مفت لے سکتے ہیں۔

مفت ناشتہ یا perks

بہت سے ہوٹلوں میں قیام کرنے والے مہمانوں کو مفت ناشتہ دیا جاتا ہے۔ ایسی صورت حال میں آپ کو اس سے ضرور فائدہ اٹھانا چاہیے۔ ویسے ہر ہوٹل میں ایسا نہیں ہوتا۔ لیکن اگر آپ فرنٹ ڈیسک پر مفت کھانے کے لیے کچھ دیکھتے ہیں تو آپ اسے بغیر کسی ہچکچاہٹ کے اٹھا سکتے ہیں۔ اسی طرح ، اگر آپ کے کمرے میں چھوٹے بیگ یا چائے کے تھیلے ہیں ، تو آپ انہیں لے سکتے ہیں۔ اگر ہوٹل میں چینی کے پیکٹ بھی دستیاب ہیں تو آپ انہیں بھی لے سکتے ہیں۔

دانتوں کا برش اور ٹوتھ پیسٹ

بیشتر ہوٹلوں میں رہنے والے مہمان کو ٹوتھ برش اور ٹوتھ پیسٹ مفت فراہم کیے جاتے ہیں۔ ایسی صورتحال میں جب آپ ہوٹل سے چیک آؤٹ کرتے ہیں تو آپ انہیں اپنے ساتھ لے جا سکتے ہیں۔ درحقیقت ہوٹلوں کو اس پر کوئی اعتراض نہیں کیونکہ اس میں ہوٹل کا نام اور لوگو چھاپا جاتا ہے۔ ایسی صورت حال میں ، یہ خیال کیا جاتا ہے کہ اگر کوئی مہمان وہ مفت ٹوتھ پیسٹ اور برش لیتا ہے تو وہ اس ہوٹل کو کہیں پروموٹ کرے گا۔

ریزر اور شیونگ کریم

دانتوں کے برش اور ٹوتھ پیسٹ کی طرح ، شیونگ کا کا سامان بھی زیادہ تر ہوٹلوں میں مفت دستیاب ہوتاہے ، خاص طور پر بیرون ملک۔ اگرچہ یہ مفت ہیں ، تاہم آپ بغیر کسی ہچکچاہٹ کے ہوٹل کے عملے سے ان کے مفت ہونے کے بارے میں پوچھ بھی سکتے ہیں۔

شیمپو اور شاور جیل

آج کل بہت سے ہوٹل اپنے کمروں میں اچھے معیار کے شیمپو اور کنڈیشنر مہیا کرتے ہیں۔ یہ چھوٹی بوتلیں مہمان کے غسل کے ساتھ ساتھ آگے کے سفر کے لیے بھی بہت مفید ہیں۔ جب بھی آپ نکلیں ، آپ ہوٹل برانڈ شیمپو ساتھ لے سکتے ہیں ، اس کے لیے آپ سے کوئی معاوضہ نہیں لیا جائے گا۔ تاہم اسے بیگ میں ڈالنے سے پہلے ہوٹل کے عملے سے پوچھنا بہتر ہوگا۔

جوتا پالش کرنے والی کٹ

ہوٹل میں قیام کے دوران صارفین کے حقوق اور فرائض دونوں کا خیال رکھا جانا چاہیے۔ آپ اپنے آگے کے سفر کے لیے ہوٹل کے عملے کی طرف سے کمرے میں دی گئی جوتوں کی کٹ بھی لے سکتے ہیں۔

کورونا کے بعد سیاحت کی صنعت دوبارہ سے بحالی کی جانب گامزن ہے. ایسے میں اگر آپ بھی ملک یا بیرون ملک سفر کرنے کی تیاری کر رہے ہیں تو یہ معلومات آپ کے کام آ سکتی ہیں۔ تاہم ، ضروری ہے کہ جب آپ ہوٹل سے چیک آؤٹ کریں تو کوئی چیز ساتھ رکھنے سے قبل ہوٹل کے عملے سے پوچھ لیں ،اس سے آپ کبھی پریشانی میں نہیں پڑیں گے۔

اس خبر پر اپنی رائے کا اظہار کریں

اپنا تبصرہ بھیجیں