شوٹنگ کے دوران اداکار سے گولی چل گئی، خاتون ہلاک

نیویارک: اداکار ایلک بالڈون نے فلم کی شوٹنگ کے دوران عملے کو غلطی سے گولی مار دی، اداکار کی گولی کا نشانہ ایک خاتون سنیما گرافر بنی جو موقع پر ہی دم توڑ گئی۔

فلموں میں کئی بار آپ نے ایسا منظر دیکھا ہوگا کہ کسی انسان نے اتفاقیہ طور پر گولی مار دی اور کسی کی جان چلی گئی۔ لیکن حال ہی میں ایک فلم کے سیٹ پر ایک حادثہ پیش آیا جس میں اداکار نے اتفاقی طور پر سیٹ پر گولی چلائی اور یہ سیدھی خاتون سنیما گرافر کو لگی. جو اپنی جان سے ہاتھ دھو بیٹھیں ، جی ہاں! بین الاقوامی اسٹار ایلیک بالڈون نے شوٹنگ کے دوران اپنے ہی عملے کی رکن کی جان لے لی۔ یہی نہیں ، اس فلم کے ڈائریکٹر بھی اس حادثے میں زخمی ہوئے ہیں۔

یہ بات قابل غور ہے کہ اداکار ایلک بالڈون نے اپنی آنے والی فلم کی شوٹنگ کے دوران غلطی سے ایک شاٹ فائر کیا ۔ خاص بات یہ ہے کہ یہ حادثہ بندوق کے ساتھ ہوا ، جسے فلم میں استعمال کیا جا رہا تھا۔ فلم کے سیٹ کی ایک تصویر بھی سوشل میڈیا پر وائرل ہو رہی ہے۔

فلم ‘رسٹ’ کی شوٹنگ سانتا فے ، نیو میکسیکو میں کی جا رہی تھی۔ لیکن جمعرات کو یہ واقعہ سیٹ پر ہی پیش آیا۔ اس واقعے میں فلم کی سینما گرافر ہالینا ہچنس کی موت ہوگئی۔ Hatchins کی عمر 42 سال تھی۔ اس کے ساتھ فلم کے مصنف اور ہدایت کار 48 سالہ جوئل سوزا بھی اس واقعے کے دوران زخمی ہوئے ہیں۔اس معاملے میں ، پولیس موقع پر پہنچی اور کہا کہ ابھی تک اس میں کوئی مجرمانہ مقدمہ درج نہیں کیا گیا ہے۔ لیکن ابھی تک اس واقعے کی تفتیش جاری ہے۔ یہ واضح نہیں تھا کہ پروپ گن گولیوں سے بھری کیوں تھی۔

اس خبر پر اپنی رائے کا اظہار کریں

اپنا تبصرہ بھیجیں