ایسا ملک جہاں بیوی کی سالگرہ بھولنا جرم ہے!!!

اگر آپ شادی شدہ ہیں تو آپ کو معلوم ہی ہوگا کہ اپنی بیوی کی سالگرہ کو یاد رکھنا بہت ضروری ہے۔ کیونکہ اگر آپ کبھی اپنی بیوی کی سالگرہ بھول گئے ہیں تو پورا دن پریشانی میں گزرے گا. ہو سکتا ہے آپ کی بیوی اس سے ناراض ہو جائے یا آپ سے کئی دن تک بات نہ کرے تاہم پھر بھی آپ کو خوش ہونا چاہیے کہ یہ سزائیں بہت کم ہیں۔

دراصل دنیا میں ایک ملک ایسا بھی ہے جہاں بیوی کی سالگرہ بھول جانا شوہر کے لیے کسی بڑے مسئلے سے کم نہیں۔ اس ملک میں بیوی کی سالگرہ بھولنے کا انوکھا قانون ہے (Forget Wife’s Birthday Law)۔ آپ کو یہ جان کر حیرت ہوگی کہ یہاں غلطی سے بیوی کی سالگرہ بھول جانے پر شوہر کو جیل کی سزا ہوسکتی ہے۔

ہم آپ کو بتاتے ہیں کہ ساموا بحر الکاہل کے پولینیشیائی علاقے میں ایک ملک ہے۔ اپنی خوبصورتی کے لیے مشہور یہ جزیرہ ملک اپنے عجیب و غریب قوانین کی وجہ سے پوری دنیا میں زیر بحث رہتا ہے۔ ساموآ کا قانون شوہروں کو معمولی غلطی پر جیل بھیج دیتا ہے۔ ساموا کے قانون کے مطابق اگر شوہر غلطی سے اپنی بیوی کی سالگرہ بھول جائے (بیوی کی سالگرہ بھول جانا جرم ہے) تو اسے بڑا جرم سمجھا جاتا ہے۔ اس کے بعد اگر بیوی شکایت کرتی ہے تو شوہر کو جیل جانا پڑ سکتا ہے۔

کہا جاتا ہے کہ ساموا میں جو شوہر اپنی بیوی کی سالگرہ بھول جاتا ہے، اسے پہلی بار وارننگ دی جاتی ہے۔ اگر اس نے اگلی بار وہی غلطی دہرائی تو اسے جیل جانا پڑے گا۔

اس خبر پر اپنی رائے کا اظہار کریں

اپنا تبصرہ بھیجیں