جانئے سردیوں میں روزانہ پستے کیوں کھانے چاہئیں؟

نئی دہلی: سردیوں میں پستے کھانا بہت فائدہ مند مانا جاتا ہے۔ اس کا روزانہ استعمال کریں تو بہت سی بیماریاں دور رہیں گی۔ پستے میں سیچوریٹڈ فیٹی ایسڈ، پولی ان سیچوریٹڈ فیٹی ایسڈ، لینولک ایسڈ، پروٹین، وٹامنز، کیلشیم، پوٹاشیم، میگنیشیم اور فائبر کی خصوصیات پائی جاتی ہیں۔ جانیں کہ پستے کا استعمال آپ کو کیسے فائدہ دے گا۔

وزن کم کرنے کے لیے پستے کو خوراک میں شامل کریں۔ آپ اسے ناشتے کے طور پر کھا سکتے ہیں۔ اس سے جنک فوڈ کھانے کی خواہش کم ہو جائے گی۔ پستہ پوٹاشیم، میگنیشیم اور وٹامنز سے بھرپور ہوتا ہے۔ یہ جسم میں کیلشیم کی کمی کو پورا کرتا ہے اور ہڈیوں کو مضبوط کرتا ہے۔

پستہ وٹامن بی 6 سے بھرپور ہوتا ہے۔ اس سے خون کی گردش بہتر ہوتی ہے۔ ہیموگلوبن کی سطح بھی ٹھیک رہتی ہے۔پستے کا استعمال ذیابیطس کے مریضوں کے لیے بھی فائدہ مند ہے۔ پستے میں بہت سے ایسے غذائی اجزاء ہوتے ہیں، جو ذیابیطس کو کم کرنے میں مدد دیتے ہیں۔پستے میں موجود غذائی اجزاء آپ کو دل کی بیماریوں سے بچاتے ہیں۔ اسے کھانے سے کم کثافت والے لیپو پروٹین کی کمی ہوتی ہے جو دل سے متعلق امراض کو دور رکھتی ہے۔اس میں موجود اینٹی آکسیڈنٹس جلد کو آکسیڈیٹیو زخموں اور سن ٹین سے بچاتے ہیں۔

اس خبر پر اپنی رائے کا اظہار کریں

اپنا تبصرہ بھیجیں