موسم سرما کے دوران جسم میں پانی کی کمی، علامات کیا ہیں؟

لاہور: (ویب ڈیسک) گرمیوں کے مقابلے سردیوں میں آپ کو پیاس کم لگتی ہے اس لئے آپ پانی کم پیتے ہیں لیکن یہ عادت آپ کو نقصان پہنچا سکتی ہے۔ اسے ہرگز نظر انداز نہ کریں۔ آئیے آپ کو جسم میں پانی کی کمی ہونے کی علامات بتاتے ہیں۔

اکثر ایسا ہوتا ہے کہ سردیوں کا موسم آتے ہی ہم پانی پینا چھوڑ دیتے ہیں۔ اگر آپ کو سردیوں میں کم پانی پینے کی عادت ہے تو اس سے کئی مسائل پیدا ہو سکتے ہیں۔اس لیے پانی کی کمی سے بچنے کے لیے کچھ خاص علامات کو پہچانیں۔

سر درد کا مسئلہ

جسم میں پانی کی کمی کی وجہ سے آپ کو اکثر سر درد کا مسئلہ ہوگا۔ ایسا اس وقت ہوتا ہے جب جسم میں ہائیڈریشن لیول گر جاتا ہے کیونکہ ہمارا دماغ 90 فیصد پانی سے بنا ہوتا ہے۔

پیٹ کے مسائل

جسم میں پانی کی کمی کی وجہ سے قبض، تیزابیت اور سینے کی جلن بھی ہو سکتی ہے۔

تھکاوٹ

اگر آپ کام شروع کرنے سے پہلے یا جلد ہی تھکاوٹ محسوس کرنے لگتے ہیں تو یہ پانی کی کمی کی علامت ہو سکتی ہے۔

خشک جلد کا مسئلہ

جسم میں پانی کی کمی جلد میں خشکی کا باعث بنتی ہے۔ اگر خشک جلد کا مسئلہ ہے تو یہ پانی کی کمی کی علامت ہوسکتی ہے۔

جوڑوں کے درد کا مسئلہ

پانی کی کمی جوڑوں کے درد کو متحرک کر سکتی ہے۔ جسم میں پانی کی کمی کی وجہ سے آپ کسی بھی چیز پر توجہ نہیں دے پاتے، آپ کچھ دیر تک یاد نہیں رکھ پاتے، آپ کو رابطے میں بھی دشواری محسوس ہوتی ہے۔ اسے نظر انداز نہ کریں۔

جسم کو ہائیڈریٹ رکھیں

گرمیوں کے مقابلے سردیوں میں آپ کو پیاس کم لگتی ہے اور آپ پانی کم پیتے ہیں لیکن یہ عادت آپ کو نقصان پہنچا سکتی ہے۔ درجہ حرارت کم ہونے کے بعد بھی سردیوں میں کم پانی پینا آپ کے جسم میں پانی کی کمی کا باعث بن سکتا ہے۔ اس موسم میں پسینہ زیادہ نہیں آتا لیکن آپ کے جسم میں نمی کم ہونے لگتی ہے۔

پانی پینے کے لیے ایک یاد دہانی سیٹ کریں۔ اس سے آپ کو ہائیڈریٹ رہنے میں مدد ملے گی۔ آپ ایک مقصد طے کرکے اس پر عمل کریں کہ آپ کو دن بھر اتنا پانی پینا ہے۔

خوراک میں پھلوں کی کافی مقدار شامل کریں۔ بہت سارے پھل کھائیں جیسے نارنگی، انناس اور آڑو۔ بروکولی کو بھی خوراک میں شامل کیا جا سکتا ہے۔ موسمی سبزیوں سے تیار کردہ گھر کا سوپ پیئں۔ جب جسم میں بہت زیادہ پانی ہو تو آپ کو پیاس لگتی ہے۔ اس لیے دن بھر تھوڑا تھوڑا پانی پیتے رہیں۔

اوسطاً، ایک شخص کے لیے 3.7 لیٹر یا اس سے کچھ زیادہ پانی پینا ضروری ہے۔ تاہم پانی کی مقدار انسانوں میں مختلف ہو سکتی ہے۔ یہ آپ کی سرگرمی اور اس ماحول پر بھی منحصر ہے جس میں آپ رہتے ہیں۔ جسم کو صحیح طریقے سے کام کرنے کے لیے، کسی بھی موسم میں 4 سے 5 لیٹر پانی پینا چاہیے۔

اس خبر پر اپنی رائے کا اظہار کریں

اپنا تبصرہ بھیجیں