پربھاس نے اپنی فلم ’ آدی پرش‘ کے لیے کتنا معاوضہ لیا؟

نئی دہلی: بھارتی سنیما انڈسٹری میں کہانی، ایکشن، پلاٹ اور سیٹ کو چھوڑ کر ایک چیز سب سے اہم ہے، تو وہ ہے فلم کا ہیرو۔ کیونکہ یہی وہ نام ہوتا ہے جس کی بناء پر لاکھوں لوگ ٹکٹ خرید کر فلم کو سپرہٹ بنانے کا فیصلہ کرتے ہیں. یہی وجہ ہے کہ کچھ ایسے ستارے ہیں جن پر فلم بینوں کو بہت اعتماد ہے۔ ایسا ہی ایک نام ‘باہوبلی’ اسٹار پربھاس کا ہے، جن کے نام سے ہی فلم سپرہٹ ہوگئی۔ اب خبر یہ ہے کہ ‘آدی پرش’ کے لیے اتنی بڑی رقم فیس کے طور پر لی گئی ہے، سن کر بالی ووڈ اسٹارز کے کانوں سے دھواں نکل جائے گا۔

اب تک سلمان خان اور اکشے کمار کا نام سب سے زیادہ معاوضہ لینے والے اداکاروں میں شامل تھا۔ اس کے ساتھ ہی پربھاس نے اپنی آنے والی فلم میں جو فیس لی ہے، اس نے اکشے-سلمان کو بہت پیچھے چھوڑ دیا ہے۔ جی ہاں! ‘بالی ووڈ ہنگامہ’ کی ایک رپورٹ کے مطابق انہوں نے آنے والی فلموں ‘ادی پورش’ اور ‘اسپرٹ’ کے لیے 150 کروڑ کی بھاری فیس لی ہے۔

پربھاس نے اس فلم میں بھاری فیس لے کر سلمان خان اور اکشے کمار کو پیچھے چھوڑ دیا ہے۔ انہوں نے براہ راست 100 کروڑ سے 50 فیصد زیادہ فیس لے کر ان دونوں کو پیچھے چھوڑ دیا ہے۔ اس کے بعد وہ ہندوستانی تفریحی دنیا کے تیسرے مہنگے اداکار کے طور پر سامنے آئے ہیں۔ سلمان خان نے ‘سلطان’ اور ‘ٹائیگر زندہ ہے’ کے لیے 100 کروڑ روپے سے زیادہ معاوضہ لیا تھا۔ اسی طرح بتایا جا رہا ہے کہ اکشے کمار نے بھی ‘بیل باٹم’ کے لیے 100 کروڑ روپے کی فیس لی تھی۔

آپ کو بتاتے چلیں کہ پربھاس ‘آدی پروش’ میں ہندوؤں کے بھگوان رام کے کردار میں ہیں۔ فلم میں سیف علی خان راون کے کردار میں نظر آنے والے ہیں۔ فلم میں کریتی سینن سیتا کے کردار میں نظر آئیں گی اور سنی سنگھ لکشمن کے کردار میں نظر آئیں گے۔ ‘آدی پورش’ 11 اگست 2022 کو ریلیز ہونے کا امکان ہے۔

اس خبر پر اپنی رائے کا اظہار کریں

اپنا تبصرہ بھیجیں