کین ولیمسن کی ایک نرس کیساتھ محبت کی کہانی

ویلنگٹن: (پبلک نیوز)نیوزی لینڈ کرکٹ ٹیم کے موجودہ کپتان کین ولیمسن میدان میں مخالف باؤلرز کی خوب پٹائی کرتے ہیں لیکن محبت کی پچ پر وہ کئی سال پہلے ‘کلین بولڈ’ ہو چکے ہیں۔ آئیے ان کی بالکل مختلف محبت کی کہانی پر ایک نظر ڈالتے ہیں۔

کین ولیمسن اپنی ذاتی زندگی کے بارے میں زیادہ بات نہیں کرتے لیکن ان کی محبت کی کہانی دوسرے سے بہت دلچسپ اور خاص ہے۔

کین ولیمسن کی کرکٹ زندگی جتنی سادہ ہے، وہ اپنی ذاتی زندگی میں بھی اتنی ہی رنگین رہی ہے۔ ان کین ولیمسن کی گرل فرینڈ کا نام سارہ رحیم ہے جو کہ پیشے سے نرس ہیں۔

کین اور سارہ کی پہلی ملاقات بہت دلچسپ تھی، درحقیقت دونوں کی پہلی ملاقات اس وقت ہوئی جب کین ایک بار اپنے علاج کے لیے ہسپتال پہنچا تھا۔ وہاں وہ سارہ کو پہلی بار دیکھتے ہی اپنا دل ہار بیٹھے۔

رفتہ رفتہ دونوں میں دوستی ہوگئی اور یہ دوستی محبت میں بدل گئی۔ کین ولیمسن اور سارہ رحیم چند سال تک رشتہ میں رہے اور پھر ان کی شادی ہوگئی۔

کین ولیمسن اور سارہ رحیم اپنے تعلقات کو خفیہ رکھنا چاہتے ہیں لیکن اتنے بڑے کرکٹ اسٹار کی ذاتی زندگی کو میڈیا سے پوشیدہ رکھنا ممکن نہیں تھا۔

آپ کو یہ بھی بتاتے چلیں کہ سارہ رحیم کو لے کر کافی تنازعہ ہوا تھا۔ ان کا نام پاکستان سے جوڑا گیا۔ خبر کے مطابق سارہ پاکستانی لڑکی ہے، اس کی رنگت بتاتی ہے کہ وہ ایشیائی ہے۔

ویسے سارہ بنیادی طور پر انگلینڈ کی رہائشی ہے۔ اگرچہ کچھ لوگوں کا خیال ہے کہ شاید ان کے آباؤ اجداد کا تعلق پاکستان سے تھا، جو بعد میں نیوزی لینڈ میں آ کر آباد ہو سکتے ہیں۔

16 دسمبر 2020ء کو سارہ رحیم نے کین ولیمسن کی بیٹی کو جنم دیا، جس کا اعلان کین نے انسٹاگرام کے ذریعے کیا۔

اس خبر پر اپنی رائے کا اظہار کریں

اپنا تبصرہ بھیجیں