چاول کا آٹا بالوں کے ہر مسئلے کا علاج

لاہور: (ویب ڈیسک) چاول کا آٹا آپ کے بالوں کے مسائل کو حل کرنے کا سب سے مؤثر طریقہ ہو سکتا ہے۔ یہ وٹامنز اور منرلز سے بھرپور ہوتا ہے اور یہ بالوں کے گرنے، بالوں کی خشکی اور خشکی کے مسائل کو دور کرتا ہے۔

میتھی کے بیج اور چاول کا آٹا

میتھی کے بیج اور چاول کے آٹے کا پیسٹ بالوں سے متعلق مسائل کو دور کرے گا۔ چاول کا آٹا خون کی گردش کو بہتر کرتا ہے۔ اس کے ساتھ ساتھ اس میں موجود امینو ایسڈز اور منرلز سر کی جلد کی پرورش کرتے ہیں۔

اس پیسٹ کو تیار کرنے کے لیے 2 چائے کے چمچ میتھی کے دانے بھگو کر مکسچر میں پیس لیں۔ اب اس میں 3 چمچ چاول کا آٹا ڈال دیں۔ میتھی کے بیجوں اور چاول کے آٹے سے بنے اس پیسٹ کو 20 منٹ تک بالوں پر لگائیں اور اس کے بعد بالوں کو دھو لیں۔

کیلے اور چاول کے آٹے کا پیک

بالوں کے خشک ہونے کا مسئلہ عموماً سردیوں میں ہوتا ہے۔ اس کے لیے ایک پیالے میں چاول کا آٹا لیں اور اس میں کیلا ڈال کر گاڑھا پیسٹ تیار کریں۔ اسے 30 منٹ تک بالوں میں رکھیں اور پھر بال دھو لیں۔

بیسن کے ساتھ چاول کا آٹا

چاول کے آٹے کو سر کی سکری صاف کرنے کے لیے بھی استعمال کیا جا سکتا ہے۔ اس سے خشکی کا مسئلہ دور ہو جائے گا۔ چاول کے آٹے میں بیسن ملا کر اس میں تھوڑا سا نیم گرم پانی ڈالیں۔ اس پیسٹ سے سر کی جلد کی مالش کریں۔ 10 سے 15 منٹ تک مساج کرنے کے بعد بالوں پر لگا رہنے دیں۔ 20 منٹ بعد بالوں کو شیمپو سے دھو لیں۔

اس خبر پر اپنی رائے کا اظہار کریں

اپنا تبصرہ بھیجیں