گول پیزا ہمیشہ چوکور باکس میں کیوں دستیاب ہوتا ہے؟

لاہور: (ویب ڈیسک) پیزا ایک ایسا فاسٹ فوڈ ہے جسے ہر عمر کے لوگ کھانے کے شوقین ہوتے ہیں۔ لیکن کیا آپ نے کبھی سوچا ہے کہ جب آپ پیزا آرڈر کرتے ہیں تو وہ ہمیشہ مربع باکس کے سائز میں کیوں آتا ہے، جب کہ اس کی شکل گول ہوتی ہے؟

آج ہم آپ کو بتائیں گے کہ گول پیزا ہمیشہ چوکور باکس میں کیوں دستیاب ہوتا ہے؟ دراصل اس کے پیچھے ایک خاص وجہ ہے۔ اس کا جواب آپ کو پیزا باکس میں ہی مل جائے گا۔

یوں تو پیزا کا سائز گول ہوتا ہے لیکن اس کے ڈبوں کو چوکور بنایا جاتا ہے کیونکہ مربع سائز کے ڈبے بنانا آسان ہوتا ہے۔ دوسری طرف، گول سائز کے بکس بنانے میں زیادہ خرچ اور محنت درکار ہوتی ہے۔ مربع سائز کے ڈبے گتے کی صرف ایک شیٹ سے بنائے جاتے ہیں۔ جبکہ ایک گول ڈبہ بنانے کے لیے گتے کی ایک سے زائد چادریں درکار ہوں گی۔

گول خانوں کے مقابلے مربع بکس رکھنا آسان ہے۔ چوکور ڈبوں کو فریج سے اوون تک آسانی سے رکھا جا سکتا ہے، کیونکہ فریج اور اوون کے کونے چوکور ہوتے ہیں۔ اس کے علاوہ شیلف کے کونے بھی مربع ہیں اور یہاں بھی مربع ڈبے بالکل فٹ ہوتے ہیں۔
اب آپ کے ذہن میں ایک سوال یہ بھی آ رہا ہو گا کہ اگر ڈبے کو گول نہیں بنایا جا سکتا تو پیزا کو مربع شکل کا کیوں نہیں بنایا جائے؟ تو ہم آپ کو اس کے پیچھے کی وجہ بھی بتاتے ہیں۔ دراصل پیزا کو گول شکل میں بنانے سے یہ برابر پھیل جاتا ہے۔ اس کے علاوہ جب یہ گول ہوتا ہے تو چاروں اطراف سے یکساں پکتا ہے۔ اسی لیے آپ نے دیکھا ہی ہوگا کہ پیزا کسی بھی طرف کچا نہیں رہتا۔

اب جب کہ ہم آپ کو اتنا بتا چکے ہیں تو آئیے آپ کو یہ بھی بتاتے ہیں کہ پیزا کے حصے کی شکل کو تکون میں کیوں کاٹا جاتا ہے؟ آپ نے بھی سوچا ہوگا کہ کیوں نہ پیزا کو مربع شکل میں کاٹا جائے؟ تو اس کا ایک بہت ہی آسان جواب یہ ہے کہ گول چیز کو یکساں طور پر کاٹنے کا واحد طریقہ اسے چھوٹے تکون میں کاٹنا ہے۔ پیزا کو صرف اس وقت چوکوروں میں کاٹا جا سکتا ہے جب اس کا سائز بہت بڑا ہو۔

اس خبر پر اپنی رائے کا اظہار کریں

اپنا تبصرہ بھیجیں