ایک اور بالی ووڈ اداکارہ کینسر میں مبتلا، نئی تصاویر دیکھ کر مداح پریشان

معروف اداکارہ ہمسا نندنی بریسٹ کینسر سے لڑ رہی ہیں۔ اداکارہ کی 9 بار کیموتھراپی ہو چکی ہے اور 7 بار ہونا باقی ہے۔ حال ہی میں اداکارہ نے بالڈ لک کی تصویر شیئر کرکے ایک مضبوط پیغام لکھا ہے۔

تفصیل کے مطابق کئی بیماریاں ایسی ہوتی ہیں کہ ان کے بارے میں جان کر دل کانپ اٹھتا ہے۔ ایسی ہی ایک بیماری کینسر ہے۔ بالی ووڈ کے کئی ستارے اس کی گرفت کی وجہ سے اس تکلیف سے گزر چکے ہیں۔ حالانکہ کئی ستارے اس بیماری کو شکست دے کر زندگی کی جنگ جیت چکے ہیں۔

اس فہرست میں ایک اور اداکارہ کا نام بھی شامل ہو گیا ہے۔ اس اداکارہ کا نام ہمسا نندنی ہے جو چھاتی کے کینسر میں مبتلا ہیں۔ ہمسا نے کیموتھراپی کے دوران اپنے گنجے روپ کی تصویر سوشل میڈیا پر شیئر کرکے ایک مضبوط پیغام لکھا ہے۔

اداکارہ کے اس انکشاف کے بعد مداح حیران ہیں کیونکہ چند روز قبل انہوں نے اپنی 37ویں سالگرہ کی تصاویر سوشل میڈیا پر شیئر کی تھیں۔

ہمسا نندنی نے اپنی پوسٹ میں لکھا- 18 سال پہلے میں نے اپنی ماں کو اس بریسٹ کینسر سے کھو دیا تھا۔ 4 ماہ قبل مجھے علم ہوا کہ میں بھی اس بیماری میں مبتلا ہوں۔ میں نے اپنے آپ سے وعدہ کیا ہے کہ میں اس بیماری کے سامنے ہمت نہیں ہاروں گا۔ اس کے ساتھ میں اپنے چہرے پر بڑی مسکراہٹ اور جیت کے اعتماد کے ساتھ لڑوں گی۔

اداکارہ نے مزید لکھا کہ ‘میں اپنی کہانی سب کو بتانا چاہتی ہوں تاکہ میں دوسروں کو تعلیم دینے اور متاثر کرنے میں مدد کر سکوں’۔

ہمسا نندنی نے بالڈ لک کی تصویر سوشل میڈیا پر شیئر کرتے ہوئے ایک مضبوط پیغام لکھا ہے۔ یہ تصویر سوشل میڈیا پر تیزی سے وائرل ہو رہی ہے۔ جسے دیکھ کر ہر کوئی اداکارہ کے جذبے کو سلام پیش کر رہا ہے۔

اس خبر پر اپنی رائے کا اظہار کریں

اپنا تبصرہ بھیجیں