دنیا کا سب سے زہریلا ‘قاتل’ بچھو

لاہور: (ویب ڈیسک) کیا آپ دنیا کی سب سے زہریلی مخلوق کے بارے میں جانتے ہیں، جس کا زہر کروڑوں روپے میں فروخت ہوتا ہے۔

زمین پر امیبا سے لے کر وہیل مچھلی تک کئی قسم کی مخلوقات پائی جاتی ہیں۔ تمام جانداروں کی اپنی خاصیت ہے۔ کچھ ایسے ہیں جو زہریلے ہیں۔ تاہم، کچھ عام ہیں۔

انسان ہمیشہ زہریلی مخلوق سے ڈرتا رہا ہے۔ کیونکہ اگر یہ مخلوق اپنا زہر انسان کے اندر چھوڑ دیں تو موت بھی واقع ہو سکتی ہے۔

یہ زہریلی مخلوق سانپ نہیں بچھو ہے۔ یہ بچھو کیوبا میں پایا جاتا ہے۔ نیلے رنگ کے اس بچھو کا زہر بہت مہنگا فروخت ہوتا ہے۔

میڈیا رپورٹس کے مطابق بچھو کے زہر کی قیمت کروڑوں روپے ہے۔ اگر یہ بچھو کسی شخص کو کاٹ لے تو چند سیکنڈ میں اس کی جان بھی جا سکتی ہے۔

درحقیقت، ‘وڈاٹاکس’ نامی دوا بچھو کے زہر سے بنتی ہے۔ جو کینسر کے علاج میں استعمال ہوتا ہے۔ کہا جاتا ہے کہ یہ دوا کینسر کو جڑ سے ختم کرنے میں مدد دیتی ہے۔

اس بچھو کے زہر میں کینسر کے فعال خلیات کو روکنے کی خصوصیات ہیں اور اس میں 50 سے زائد مرکبات موجود ہیں۔ خاص بات یہ ہے کہ ان میں سے چند کی ہی شناخت ہوئی ہے، اس لیے اسے اتنا مہنگا فروخت کیا جاتا ہے۔

بچھو کے علاوہ سانپ کے زہر کی قیمت بھی بہت زیادہ ہے۔ نیوز ویب سائٹ کی رپورٹ میں دعویٰ کیا گیا ہے کہ کنگ کوبرا کے زہر کی قیمت تقریباً 30.3 کروڑ روپے فی لیٹر ہے۔

تھائی لینڈ میں پائے جانے والے کوبرا کا زہر بہت مہنگا فروخت ہوتا ہے۔ یہ زہر درد کش ادویات اور درد کش ادویات بنانے میں بھی استعمال ہوتا ہے۔

اس خبر پر اپنی رائے کا اظہار کریں

اپنا تبصرہ بھیجیں