سلمان خان کو سانپ نے کاٹ لیا

نئی دہلی: بالی ووڈ اسٹار سلمان خان کے مداح اس وقت حیران رہ گئے جب یہ خبر آئی کہ انہیں سانپ نے کاٹ لیا ہے۔ دبنگ خان کو کل رات اس وقت سانپ نے کاٹ لیا جب وہ پنویل میں اپنے فارم ہاؤس پر تھے۔ یہ فارم ہاؤس سلمان خان کے لیے کتنا خاص ہے کسی سے ڈھکا چھپا نہیں۔ ان کی سالگرہ کی تقریب ہو یا لاک ڈاؤن کا مشکل مرحلہ، وہ اسی جگہ ٹھہرنے کو ترجیح دیتا ہے۔ اس فارم ہاؤس کی کچھ اندرونی ویڈیوز اور تصاویر دیکھیں۔


اس سال انہوں نے دھان کی بوائی کرتے ہوئے ایک ویڈیو شیئر کیا۔ جس میں وہ پانی سے بھرے کھیت میں کام کر رہے تھے۔ اسے دیکھ کر اندازہ لگایا جا سکتا ہے کہ یہ فارم ہاؤس سلمان کے لیے کتنا خاص ہے۔

اس فارم ہاؤس میں سلمان خان کھیتوں میں گھس کر خود کام کرتے ہیں۔ وہ خود بھی کئی بار ایسی ویڈیوز سوشل میڈیا پر شیئر کر چکے ہیں۔ اس نے یہاں کئی گھوڑے بھی پال رکھے ہیں، وہ اپنے خوبصورت اصطبل کی تصاویر بھی شیئر کرتے رہتے ہیں۔


واضح رہے کہ سانپ کے ڈسنے کے بعد سلمان خان کو فوری طور پر علاج کے لیے اسپتال لے جایا گیا تھا۔ ان کی حالت اب ٹھیک ہے۔ بتایا جا رہا ہے کہ سانپ زہریلا نہیں تھا جس کی وجہ سے زیادہ پریشانی نہیں ہوئی۔ رپورٹس کے مطابق سانپ نے سلمان خان کے ہاتھ کو کاٹ لیا ہے اور یہ واقعہ کل رات تقریباً 3.30 بجے پیش آیا۔ سانپ کے کاٹنے کے بعد سلمان کو فوری طور پر ایم جی ایم اسپتال میں داخل کرایا گیا اور ان کا علاج فوری طور پر شروع کیا گیا۔ جس سانپ نے اسے کاٹا وہ زہریلا نہیں تھا جس کی وجہ سے انہیں کوئی خطرہ نہیں ہوا.

سلیم خان نے مداحوں کو تسلی دی

سلمان خان کے والد سلیم خان نے ایک حالیہ انٹرویو میں اپنے مداحوں کو یقین دلایا کہ اداکار اب ‘مکمل طور پر ٹھیک’ ہیں۔ نیوز 18 سے بات کرتے ہوئے انہوں نے کہا، ‘سلمان ٹھیک ہیں۔ فکر کرنے کی کوئی بات نہیں ہے. یہ سب صبح سویرے ہوا، لیکن اب وہ بالکل ٹھیک ہے۔ یہ سانپ زہریلا نہیں تھا اور جنگل کے آس پاس اس طرح کی مخلوقات موجود ہوتی ہیں. ڈاکٹر نے کچھ دوائیں تجویز کی ہیں۔ لیکن وہ بالکل ٹھیک ہے۔

اس خبر پر اپنی رائے کا اظہار کریں

اپنا تبصرہ بھیجیں