شیکھر دھون نے اہلیہ سے اچانک طلاق کیوں لے لی؟

پبلک نیوز: شیکھر دھون نے سال 2012 میں عائشہ مکھرجی سے شادی کی۔ عائشہ میلبورن کی ایک بنگالی نژاد خاتون ہیں.شیکھر اور عائشہ کی فیس بک پر دوستی ہوئی اور اس شادی کے پیچھے کرکٹر ہربھجن سنگھ کا کردار تھا.

ٹیم انڈیا کے اسٹار اوپنر شیکھر دھون نے چند ماہ قبل اپنی اہلیہ عائشہ مکھرجی سے طلاق لے لی۔ شیکھر دھون کی اہلیہ عائشہ مکھرجی کئی میچوں کے دوران دھون کو سپورٹ کرنے کے لیے اسٹیڈیم میں نظر آتی تھیں.

رواں سال ستمبر میں دھون کی طلاق کے بعد ایک میڈیا رپورٹ میں دعویٰ کیا گیا تھا کہ شیکھر دھون اور عائشہ مکھرجی کے تعلقات گزشتہ آٹھ ماہ سے خراب ہو گئے تھے۔ لیکن دھون نہیں چاہتے تھے کہ شادی ٹوٹ جائے۔ بھارتی میڈیا ایک رپورٹ میں دعویٰ کیا ہے کہ شیکھر کے قریبی ساتھی نے نام ظاہر نہ کرنے کی شرط پر انہیں بتایا ہے کہ طلاق سے پہلے پچھلے سات آٹھ ماہ سے دونوں کے درمیان سب کچھ ٹھیک نہیں چل رہا تھا۔ رپورٹ میں کہا گیا ہے کہ طلاق کا آغاز عائشہ نے کیا تھا۔ اس سے پہلے شیکھر نے شادی کو بچانے کی کوششیں کیں۔ بعد میں وہ بھی طلاق پر راضی ہو گئے۔

شیکھر دھون نے سال 2012 میں عائشہ مکھرجی سے شادی کی۔ شیکھر اور عائشہ کی فیس بک پر دوستی ہوئی اور اس ملاقات کے پیچھے کرکٹر ہربھجن سنگھ کا کردار ہے۔ دراصل، کہا جاتا ہے کہ شیکھر نے عائشہ کو ہربھجن سنگھ کی فیس بک فرینڈ لسٹ میں دیکھا تھا اور اس کے بعد انہوں نے عائشہ کو فرینڈ ریکویسٹ بھیجی تھی۔ شیکھر عمر میں عائشہ سے 10 سال چھوٹے ہیں۔ سال 2009 میں دونوں کی منگنی ہوئی۔ لیکن شیکھر کو شادی کے لیے کچھ وقت درکار تھا کیونکہ وہ اپنے کرکٹ کیریئر پر توجہ دینا چاہتے تھے۔

اس کے بعد دونوں نے 2012 میں شادی کر لی۔ یہ عائشہ کی دوسری شادی تھی۔ اس سے قبل عائشہ کی شادی ایک آسٹریلوی بزنس مین سے ہوئی تھی۔ لیکن بعد میں دونوں میں طلاق ہو گئی۔ عائشہ اور ان کے پہلے شوہر کی دو بیٹیاں ہیں جن کا نام رییا اور عالیہ ہے۔شیکھر اور عائشہ کا ایک بیٹا ہے جس کا نام زوآور ہے۔ شیکھر اپنی بیٹیوں سے بھی اتنا ہی پیار کرتے ہیں جتنا اپنے بیٹے سے۔ عائشہ سے شادی کے بعد شیکھر نے ایک انٹرویو میں کہا تھا، ‘میری قسمت میں دو بیٹیاں تھیں، اس لیے وہ فوراً میری زندگی میں آگئیں۔ میں خود کو خوش قسمت سمجھتا ہوں۔

آپ کو بتاتے چلیں کہ عائشہ آدھی بنگالی اور آدھی برطانوی ہیں۔ عائشہ کی والدہ برطانوی اور والد بنگالی ہیں۔ عائشہ کے والد بنگالی ہیں، اس لیے عائشہ بہت اچھی بنگالی بولتی ہیں اور بہت اچھے ہندوستانی پکوان بھی بناتی ہیں۔ آپ کو بتاتے چلیں کہ عائشہ کو ٹیٹو کا شوق ہے اور اسی وجہ سے وہ بحث میں بھی رہی ہیں۔

اس خبر پر اپنی رائے کا اظہار کریں

اپنا تبصرہ بھیجیں