وہ بلے باز جو ون ڈے کیریئر میں کبھی بھی صفر پر آؤٹ نہیں ہوئے

پبلک نیوز: کرکٹ کی تاریخ میں کبھی بھی بہترین بلے بازوں کی کمی نہیں رہی۔ اپنی طوفانی بلے بازی سے کسی کا دل جیت لیا تو کئی کھلاڑیوں نے سنبھل کر اننگز کھیل کر ٹیم کو شکست سے بچایا لیکن ڈک آؤٹ سے بچنا ہر کسی کے لیے آسان نہیں۔ آئیے ان 4 بلے بازوں پر ایک نظر ڈالتے ہیں جو اپنے بین الاقوامی کیریئر کے دوران کبھی صفر پر آؤٹ نہیں ہوئے۔

پیٹر کرسٹن نے جنوبی افریقہ کے لیے 40 ون ڈے کھیلے اور 1293 میچز کھیلے۔ اس دوران وہ 6 بار ناٹ آؤٹ رہے اور کبھی بھی زیرو آؤٹ نہیں ہوئے۔

پیٹر کرسٹن

کیپلر ویسلز ان خصوصی کھلاڑیوں کی فہرست میں شامل ہیں جنہوں نے آسٹریلیا اور جنوبی افریقہ دونوں کے لیے کرکٹ کھیلی ہے۔ انہوں نے تقریباً 10 سال کے کیریئر میں 109 ون ڈے میچ کھیلے جس میں 3367 رنز بنائے۔ وہ اپنے ون ڈے کیریئر میں کبھی بھی صفر پر آؤٹ نہیں ہوئے اور 7 بار ناٹ آؤٹ رہے۔

کیپلر ویسلز

جنوبی افریقہ کے سابق بلے باز جیک روڈولف نے اپنے بین الاقوامی کیریئر میں 45 ون ڈے کھیلے جس میں انہوں نے 7 نصف سنچریوں کی مدد سے 1174 رنز بنائے۔ اس دوران وہ 6 بار ناٹ آؤٹ رہے اور کبھی بھی زیرو پر آؤٹ نہیں ہوئے۔

جیکس روڈولف

ٹیم انڈیا کے آنجہانی بلے باز یشپال شرما نے 42 ون ڈے میچوں میں کل 883 رنز بنائے ہیں۔ وہ کبھی بھی صفر پر آؤٹ نہیں ہوئے۔ یشپال شرما نے 1983 کے ورلڈ کپ میں ٹیم انڈیا کی ٹائٹل جیت میں اہم کردار ادا کیا تھا، جسے فلم ’83’ میں بھی فلمایا گیا ہے. اداکار جتن سرنا نے یشپال کا کردار ادا کیا ہے۔

یشپال شرما 83 فلم میں نظر آئے

اس خبر پر اپنی رائے کا اظہار کریں

اپنا تبصرہ بھیجیں