پاکستانی کرکٹرز جنہوں نے بھارتی حسیناؤں سے شادی کی

ہندوستان اور پاکستان دونوں میں کرکٹ کو بہت پسند کیا جاتا ہے۔ کئی پاکستانی کرکٹرز نے ہندوستانی لڑکیوں سے شادیاں کی ہیں۔ ماضی میں سرحد کے دونوں پار ان شادیوں کو لیکر بہت چرچا رہا ہے. خاص طور پر شعیب ملک اور ثانیہ مرزا کی شادی میڈیا کی خبروں کی زینت بنی رہی.

کئی پاکستانی کرکٹرز نے بھارتی خواتین سے شادیاں کی ہیں۔ آئیے جانتے ہیں پاکستانی کھلاڑیوں اور ان کی بھارتی بیویوں کے بارے میں۔

1. شعیب ملک اور ثانیہ مرزا

بھارتی ٹینس اسٹار ثانیہ مرزا نے اپریل 2010 میں پاکستانی آل راؤنڈر شعیب ملک سے شادی کی۔ اب اس جوڑے کا ایک دو سالہ بچہ بھی ہے جس کا نام اذہان ہے۔ دونوں اپنے اپنے شعبے میں بہترین کھلاڑی ہیں۔ شعیب پاکستان کے اسٹار کھلاڑیوں میں سے ایک ہیں۔ ان کی بلے بازی سب کو اس کا دیوانہ بنا دیتی ہے۔ اس کے ساتھ ساتھ ثانیہ مرزابھارت کی ٹینس اسٹار ہیں۔

2. حسن علی اور سامعہ آرزو

حسن علی نے 20 اگست 2019 کو ہریانہ کے ضلع نوح کی رہائشی سمیہ آرزو سے شادی کی۔ حسن علی اور بھارتی ایروناٹیکل انجینئر سمیعہ آرزو کی شادی دبئی میں ہوئی جس میں صرف قریبی رشتہ داروں اور دوستوں نے شرکت کی۔ حسن علی کے مطابق سمیعہ آرزو سے ان کی پہلی ملاقات ایک ڈنر کے دوران ہوئی تھی۔ ضلع نوح کے گاؤں چاندنی کی رہائشی سمیعہ آرزو کے والد لیاقت علی بی ڈی پی او کے عہدے سے ریٹائرڈ ہیں۔ لیاقت کے دادا اور پاکستان کے سابق پارلیمنٹیرین اور پاکستان ریلوے بورڈ کے چیئرمین سردار طفیل ایک حقیقی بھائی تھے۔ ہندوستان اور پاکستان کی تقسیم کے بعد طفیل پاکستان چلے گئے جبکہ ان کے دادا بھارت میں ہی رہے۔ سابق ایم پی طفیل کا خاندان پاکستان کے ضلع قصور میں کچی کوٹھی کے علاقے نیاکی میں رہتا ہے۔ ان کے ذریعے ہی سمیعہ کا حسن سے رشتہ طے ہوا ہے۔

3. ظہیر عباس اور ریٹا لوتھرا

ظہیر عباس نے 1988 میں ریٹا لوتھرا سے شادی کی۔ شادی کے بعد ریٹا لوتھرا نے مذہب تبدیل کر لیا اور بعد میں ان کا نام ثمینہ عباس ہو گیا۔ دونوں فی الحال کراچی میں رہتے ہیں اور ثمینہ انٹیریئر ڈیزائننگ کا کام کرتی ہیں. ظہیر عباس کو پاکستان کا بہترین بلے باز سمجھا جاتا ہے۔

4. محسن خان اور رینا رائے

محسن خان نے 80 کی دہائی میں رینا رائے سے شادی کی اور ممبئی میں سکونت اختیار کی۔ دونوں کی ایک بیٹی بھی تھی جس کا نام جنت تھا۔ تاہم محسن اور رینا کے درمیان شادی کا رشتہ زیادہ دیر تک نہ چل سکا اور 1990 کی دہائی کے اوائل کے بعد دونوں میں طلاق ہو گئی۔

اس خبر پر اپنی رائے کا اظہار کریں

اپنا تبصرہ بھیجیں