جب کپل شرما کو موٹاپے کی وجہ سے مسترد کیا گیا

نئی دہلی: مشہور کامیڈین کپل شرما کو آج کسی پہچان کی ضرورت نہیں۔ اپنے زبردست حس مزاح اور پرفیکٹ کامک ٹائمنگ کی وجہ سے کپل شرما نے لوگوں کے دلوں پر قبضہ کر لیا ہے۔ لیکن کیا آپ جانتے ہیں کہ ایک وقت ایسا بھی تھا جب کپل شرما کو موٹاپے کی وجہ سے مسترد کر دیا گیا تھا۔ اس کے بعد کپل نے ‘دی کپل شرما شو’ کا آغاز کیا۔

آج ہر بچہ ‘دی کپل شرما شو’ کے بارے میں جانتا ہے۔ یہ شو اتنا مقبول ہے کہ ستارے اپنی فلم کی تشہیر کے لیے مسلسل اس شو میں آتے ہیں۔ لیکن حال ہی میں کپل نے آر جے نشانت سے بات کرتے ہوئے اس شو کے بارے میں ایک بڑا انکشاف کیا ہے۔آر جے نشانت سے بات کرتے ہوئے کپل شرما نے کہا- ‘میں ایک شو کی میزبانی کرنے کلرز کے دفتر گیا تھا۔ اس شو کا نام تھا ‘جھلک دکھلا جا’۔ جب میں نے ان سے پوچھا کہ مجھے کیا کرنا ہے تو انہوں نے کہا کہ آپ اور منیش پال کو شو کی میزبانی کرنی ہے۔ جب میں پروڈکشن ہاؤس گیا تو اس نے مجھ سے کہا کہ تم بہت موٹے ہو۔ تھوڑا سا وزن کم کریں۔ یہ بات چینل کو بتائی۔ اس کے بعد چینل نے پروڈکشن میں بلایا اور کہا کہ یہ لڑکا اچھا ہے۔ انہیں میزبان کے طور پر کام کرنے دیں، وہ بعد میں وزن کم کریں گے۔’

کپل نے مزید کہا، ‘میں نے ان سے کہا کہ تم کامیڈی شو کیوں نہیں کرتے۔ مجھے پچ بنانے کے لیے کہا گیا اور میں نے دو دن کا وقت مانگا۔ میں نے گھر جا کر سوچا۔ میں نے سوچا کہ مجھے اسٹینڈ اپ کرنا پسند ہے۔ میں اسکیچ کامیڈی کے ساتھ ساتھ کاسٹیوم کامیڈی بھی کرتا ہوں۔ ان سب کو ملا کر ایک شو بنانا چاہیے۔ چینل کو میری پیشکش پسند آئی اور اس طرح ‘کامیڈی نائٹس ود کپل’ کا آغاز ہوا۔

کپل شرما کا یہ شو پہلے ‘کامیڈی نائٹس ود کپل شرما’ کے نام سے آیا کرتا تھا۔ کچھ عرصے بعد یہ شو آف ائیر ہو گیا اور بعد میں یہ شو ‘دی کپل شرما شو’ کے نام سے آنا شروع ہو گیا۔

اس خبر پر اپنی رائے کا اظہار کریں

اپنا تبصرہ بھیجیں