پاکستانی نژاد کرکٹر عثمان خواجہ کی اہلیہ کون ہیں؟

نئی دہلی: آسٹریلوی کرکٹر عثمان خواجہ نے حال ہی میں انٹرنیشنل کرکٹ میں زبردست واپسی کی۔ انہوں نے رواں ایشز سیریز کے سڈنی ٹیسٹ میں بیک ٹو بیک سنچریاں بنا کر شائقین کے دل جیت لیے۔ اس دوران ان کی اہلیہ ریچل میکلیلن کے بارے میں بھی بات ہوئی جو اپنی بیٹی کے ساتھ عثمان کی سنچری پر جشن منا رہی تھیں۔

عثمان خواجہ 18 دسمبر 1986 کو پاکستان کے دارالحکومت اسلام آباد میں پیدا ہوئے۔ لیکن 2011 سے انہوں نے آسٹریلیا کے لیے بین الاقوامی کرکٹ کھیلنا شروع کر دی۔عثمان خواجہ نے 2018 میں ریچل میکلیلن سے شادی کی جو اس وقت رومن کیتھولک عیسائی تھیں۔ہ ریچل میکلیلن نے عثمان خواجہ سے شادی کے لیے اسلام قبول کیا اور دونوں نے شریعت کے مطابق شادی کی تقریب مکمل کی۔

راحیل نے اسلام قبول کر لیا۔

ہ ریچل میکلیلن نے عثمان خواجہ کے ساتھ رہتے ہوئے مذہب اسلام کو قریب سے جانا اور پھر خود اسے قبول کرنے کا فیصلہ کیا۔ریچل میک کیلن کے اسلام قبول کرنے پر بھی کافی تنازعہ ہوا جس کے جواب میں عثمان خواجہ نے واضح کیا کہ یہ ان کی اہلیہ کا فیصلہ تھا جو بغیر کسی جبر کے لیا گیا تھا۔

Australian cricketer Usman Khawaja blessed with a baby girl | Catch News

ریچل میک کیلن نے 21 جولائی 2020 کو عثمان خواجہ کی بیٹی عائشہ راحیل خواجہ کو جنم دیا۔

واضح رہے کہ ریچل کے مذہب تبدیل کرنے کو لے کر عثمان کو کافی زیادہ تنقید کا سامنا کرنا پڑا تھا ، جس کے بعد انہوں نے سوشل میڈیا پر آکر ناقدین کو جواب دیا تھا ۔ انہوں نے بتایا تھا کہ سوشل میڈیا پر اس وجہ سے انہیں کس کس طرح کی نفرت کا سامنا کرنا پڑا ہے .

سال 2020 میں بیٹی کی پیدائش عثمان خواجہ نے کہا تھا : کئی مرتبہ مجھے سوشل میڈیا پر دیگر مسلمانوں کی نفرت کا سامنا کرنا پڑا تھا ۔ جب بھی ہم دونوں کی تصویر شیئر کرتے تو اس پر طرح طرح کے کمنٹس آتے تھے ۔ اوہ ، وہ مسلم نہیں ہے ، یہ حرام ہے ، آپ اس سے شادی نہیں کرسکتے ۔ ریچل نے ایک شو میں انکشاف کیا کہ شروعات میں انہیں اسلام کے بارے میں غلط تصورات تھے ، لیکن کرکٹر سے ملنے کے بعد وہ سب دور ہوگئے ۔

اس خبر پر اپنی رائے کا اظہار کریں

اپنا تبصرہ بھیجیں