محبوبہ کی شادی میں عاشق دلہن کا لباس پہن کر ملنے پہنچ گیا

کبھی کبھی محبت میں آپ ایسے کام کر جاتے ہیں جن کے بارے میں کوئی سوچ بھی نہیں سکتا۔ محبت اندھی ہوتی ہے یہ کہاوت تو آپ نے ہزاروں بار سنی ہوگی لیکن اس کہاوت کو حقیقت میں بدلنے والے لوگ آج بھی موجود ہیں۔ جی ہاں، ایسا ہی معاملہ اتر پردیش کے بھدوہی ضلع میں دیکھنے کو ملا۔ ایک شخص دلہن کا گیٹ اپ کر کے اپنی گرل فرینڈ کے گھر داخل ہوا، جہاں اس کی شادی ہو رہی ہے۔

تاہم اس کا منصوبہ اس وقت رائیگاں گیا جب لڑکی کے گھر والوں کو شک ہوا۔ لڑکی کے گھر والوں اور رشتہ داروں نے اس کا پیچھا کر کے اسے پکڑ لیا۔ اس واقعے کی ویڈیو کچھ ہی دیر میں سوشل میڈیا پر وائرل ہو گئی۔ ویڈیو میں اس شخص کو سرخ رنگ کی ساڑھی، وگ، چوڑیاں، جیولری پہنے دیکھا جا سکتا ہے اور اس نے میک اپ بھی کیا ہوا ہے۔ وہ شخص بالکل دلہن جیسا لگ رہا تھا۔ لڑکی شادی کے بندھن میں بندھنے کو تیار تھی اور شادی کی تیاریاں زوروں پر تھیں جب اس کا عاشق اس سے ملنے اس کے گھر پہنچا۔

کلپ میں اس شخص کو ساڑھی پہنے لوگوں میں گھرا ہوا دیکھا جا سکتا ہے، جو صدمے کے ساتھ ساتھ غصے میں بھی نظر آتا ہے۔ کچھ لوگ اسے بے نقاب کرنے کے لیے اس کے چہرے سے نقاب ہٹانے کی کوشش بھی کرتے ہیں لیکن ویڈیو میں اسے خود کو ڈھانپتے ہوئے دیکھا جا سکتا ہے۔

شروع میں اس شخص کا خیال تھا کہ وہ اس گیٹ اپ کے ساتھ لڑکی کے کمرے میں آسانی سے داخل ہو جائے گا، لیکن ایسا نہ ہو سکا۔ میڈیا رپورٹس کے مطابق اس سے پہلے کہ لواحقین پولیس کو واقعے کی اطلاع دیتے، یہ شخص اپنے دو دوستوں سمیت فرار ہوگیا۔

View this post on Instagram

A post shared by Meme wala (@memewalanews)

اس خبر پر اپنی رائے کا اظہار کریں

اپنا تبصرہ بھیجیں