یوگا: صرف ایک ہفتے کی محنت اور موٹاپے سے مکمل نجات

لاہور: (ویب ڈیسک) یوگا کی کچھ آسان ورزش کی باقاعدہ مشق سے، آپ اپنے جسم کو بہترین شکل میں لا سکتے ہیں۔ تو آئیے اس ورزش کے بارے میں جانتے ہیں۔

ہر کسی کی خواہش ہوتی ہے کہ وہ صحت مند اور فٹ جسم کا مالک ہو۔ خواتین ہوں یا مرد، دونوں ہی اپنی خوبصورتی اور فٹنس کے بارے میں بہت زیادہ فکر مند رہتے ہیں۔

اس کے لئے لوگ طرح طرح کے علاج آزماتے رہتے ہیں۔ ڈائٹنگ، جم، ورزش وغیرہ، جس طرح سے بھی اس کا جسم صحیح شکل میں آسکتا ہے، وہ ہر اقدام کرنے کو تیار رہتے ہیں۔

ایسے میں کچھ ایسے اقدامات ہیں جو اس کام میں آسانی سے مدد کر سکتے ہیں۔ آئیے کچھ آسان ورزشوں کے بارے میں جانتے ہیں، جن کی باقاعدہ مشق سے لوگ اپنے جسم کو بہترین شکل میں لا سکتے ہیں۔

اس مشق کے لیے آپ کو دن میں 15-20 منٹ کا وقت نکالنا ہوگا۔ اس کی روزانہ کی مشق سے آپ کا جسم اوپر سے نیچے تک پرفیکٹ شکل میں آجائے گا۔

ایسا کرنے کے لیے چٹائی پر وراجا آسن کی پوزیشن میں بیٹھ جائیں۔ اس کا مطلب ہے گھٹنوں کو جھکا کر بیٹھنا۔ پھر ہاتھوں کو کولہوں کے قریب رکھیں۔ اب سانس لیتے وقت آپ کو گھٹنوں کے بل کھڑا ہونا پڑے گا۔

اس پوزیشن میں ہاتھ اوپر کی طرف بڑھیں گے۔ پھر سانس چھوڑتے وقت بیٹھ جائیں۔ اس پوزیشن میں ہاتھ تھوڑا پیچھے کی طرف بڑھیں گے۔ اگر ایسا کرتے وقت تھکاوٹ کا احساس ہو تو اس چکر کو مکمل کرنے کے بعد آپ تھوڑا آرام کر سکتے ہیں ورنہ 20-30 بار لگاتار کرنے کے بعد ہی آرام کریں۔

اس مشق کے کم از کم 3 سیٹ کریں۔ ابتدائی طور پر، آپ 10 بار سے زیادہ نہیں کر سکتے کیونکہ آپ کا جسم اسے کرنے کے لئے تیار نہیں ہوتا، لیکن یہ صرف 2 سے 3 دن تک ہوتا ہے۔

اس کے بعد آپ اپنی استطاعت کے مطابق تکرار اور سیٹ دونوں بڑھا سکتے ہیں۔ یہ ورزش مردوں اور عورتوں دونوں کے لیے بالکل بہترین ہے۔

اس مشق کی سب سے اچھی بات یہ ہے کہ اس میں کسی قسم کے آلات کی ضرورت نہیں ہے۔

اس خبر پر اپنی رائے کا اظہار کریں

اپنا تبصرہ بھیجیں