اچانک تیندوا رہائشی علاقے میں گھس گیا، سی سی ٹی وی فوٹیج دیکھ کر کہرام مچ گیا

ممبئی کے گورگاؤں ایسٹ میں تیندوے کے گھومتے ہوئے ایک ویڈیو نے علاقے کے مکینوں میں خوف و ہراس پھیلا دیا ہے۔ ویڈیو میں تیندوے کو ایک گیٹڈ کالونی کے اندر چلتے ہوئے اور پھر آہنی گیٹ کے سامنے بیٹھتے ہوئے دیکھا جا سکتا ہے۔ کچھ دیر بعد تیندوا اچانک کھڑا ہو جاتا ہے اور اندھیری جگہ کی طرف جانے لگتا ہے۔ محکمہ جنگلات نے سی سی ٹی وی فوٹیج سے تیندوے کی شناخت کر لی۔ حکام نے مکینوں کو یقین دلایا ہے کہ وہ علاقے میں گشت کریں گے۔ دیہاتیوں کے لیے آگاہی مہم بھی چلائی جائے گی۔

آرے کالونی اور فلم سٹی سے گھرا ہوا گورگاؤں ایسٹ، آوارہ کتوں کی شکل میں آسان شکار کی تلاش میں جنگلی جانور اکثر آتے ہیں۔ ان علاقوں میں نصب سی سی ٹی وی کیمروں میں اکثر تیندوے کی نقل و حرکت قید ہو جاتی ہے۔ واقعے کی ایک اور ویڈیو میں ایک چیتے کو ایک گیٹ والی عمارت سے گزرتے ہوئے دیکھا گیا ہے۔ ایک اور ویڈیو میں تیندوے کو نیچے چلتے ہوئے دکھایا گیا ہے جو گاڑی کا پارکنگ ایریا لگتا ہے۔


اگرچہ ان علاقوں میں تیندووں کا نظر آنا عام ہے لیکن بعض اوقات یہ خطرناک بھی ہو جاتے ہیں۔ گزشتہ سال ستمبر میں آرے علاقے میں ایک معمر خاتون پر تیندوے نے حملہ کیا تھا۔ خاتون نے جانور کو چھڑی سے مارا جس کے بعد چیتا جنگل میں بھاگ گیا۔ چند روز بعد اسی علاقے میں ایک 14 سالہ بچے کو تیندوے نے زخمی کر دیا۔ لڑکا رات کو سڑک پر چل رہا تھا کہ جانور نے اس پر حملہ کر دیا۔ لڑکے کے رونے کی آواز سن کر اس کے دوست مدد کے لیے بھاگے اور پھر چیتا بھاگ گیا۔ لڑکے کی گردن، منہ اور سر پر چوٹوں کے نشانات تھے۔ مبینہ طور پر ایک ماہ کے اندر علاقے میں یہ آٹھواں حملہ تھا۔

اس خبر پر اپنی رائے کا اظہار کریں

اپنا تبصرہ بھیجیں