شہد اور لونگ کھانے کے حیرت انگیز فوائد

لاہور: (ویب ڈیسک) دواؤں کی خصوصیات سے بھرپور شہد اور لونگ کا استعمال کھانسی کی بیماری کو جڑ سے ختم کر دے گا۔ جانیے اسے کھانے سے آپ کو اور کیا فائدہ ہوگا؟

کھانسی کا مسئلہ عموماً سردیوں کے موسم میں ہوتا ہے۔ مدافعتی نظام کے کمزور ہونے کی وجہ سے اس موسم میں نزلہ، کھانسی، بخار اور زکام کا مسئلہ اکثر لوگوں کو پریشان کرتا ہے۔

اس کے ساتھ ساتھ دمہ کے مریضوں کے لئے یہ مزید مشکل ہو جاتا ہے۔ اگر آپ خشک یا بلغمی کھانسی سے پریشان ہیں تو بھنی ہوئی لونگ شہد کے ساتھ لیں۔ اس سے آپ کو فائدہ ہوگا۔

شہد اور لونگ کا مرکب گلے کی خراش، نزلہ، زکام اور بھری ہوئی ناک میں آرام فراہم کرتا ہے۔ ایک توے پر چار یا پانچ لونگ بھونیں اور سونے سے پہلے ایک چمچ شہد کے ساتھ کھا لیں۔ کچھ دنوں تک یہ عمل باقاعدگی سے کریں۔ اس سے کھانسی کے مسئلے میں آرام ملے گا۔

لونگ میں فینولک مرکبات پائے جاتے ہیں۔ یہ eugenol، gallic acid اور eugenol acetate کا بھی ایک اچھا ذریعہ ہے۔ تحقیق کے مطابق لونگ کا استعمال کھانسی اور دیگر کئی بیماریوں کے لئے مفید ہے۔

لونگ میں اینٹی آکسیڈنٹ اور اینٹی بیکٹیریل خصوصیات ہوتی ہیں۔ یہ دیگر پھلوں اور سبزیوں کے تناسب میں زیادہ ہے۔ اس کے علاوہ لونگ میں فلیوونائڈز، ہائیڈروکسی بینزوک ایسڈ، ہائیڈروکسی فینائل پروپین، کیفیک ایسڈ اور کوئرسیٹن جیسے مرکبات پائے جاتے ہیں جو کھانسی کے علاج میں مددگار ہیں۔

شہد کو لونگ میں ملانے سے اس کی اینٹی آکسیڈنٹ خصوصیات میں اضافہ ہوتا ہے۔ شہد میں بہت سی دواؤں کی خصوصیات پائی جاتی ہیں جو کھانسی کے ساتھ ساتھ کئی بیماریوں کے علاج میں بھی مددگار ثابت ہوتی ہیں۔

ایک تحقیق کے مطابق شہد کا استعمال اوپری سانس کی نالی کے انفیکشن کو ٹھیک کرتا ہے۔ اسے کھانے سے رات کو ہونے والی کسی بھی قسم کی کھانسی میں کمی آتی ہے اور نیند بہتر ہوتی ہے۔ شہد میں dextromethorphan پایا جاتا ہے، جو کھانسی کو دبانے والا ہے، اور بہت موثر ہے۔

اس خبر پر اپنی رائے کا اظہار کریں

اپنا تبصرہ بھیجیں