بھوک پر قابو پانے کے چار طریقے کونسے ہیں ؟

لاہور (ویب ڈیسک ) اگر آپ وزن کم کرنا چاہتے ہیں لیکن بھوک لگنے سے پریشان ہیں تو آپ کچھ خاص چیزیں کھا کر اس مسئلے پر قابو پا سکتے ہیں۔

اپنی بھوک کو کیسے کنٹرول کریں:
بہت سے لوگ موٹاپے سے پریشان ہیں کورونا وائرس کی وبا میں لاک ڈاؤن اور گھر سے کام کرنے کی وجہ سے لوگوں کے وزن میں تیزی سے اضافہ ہوا ہے لیکن اب یہ کم ہونے کا نام نہیں لے رہا ہے۔ پتلا ہونے کے لیے ہمیں ورزش کے ذریعے بہت زیادہ پسینہ آتا ہے جس کی وجہ سے بھوک میں اضافہ ہوتا ہے جس پر قابو پانا آسان نہیں ہوتا۔

بھوک کو کنٹرول کرنے والے کھانے:
آج ہم کچھ ایسی غذاؤں کے بارے میں بتانے جارہے ہیں، جنہیں کھانے کے بعد زیادہ دیر تک بھوک نہیں لگتی اور آپ کے لیے وزن کم کرنا آسان ہوجاتا ہے، کیونکہ موٹاپے کا براہ راست تعلق کھانے کی عادات سے ہوتا ہے۔

1. انڈا
اگر آپ روزانہ ناشتے میں انڈے کھائیں گے تو دوپہر تک آپ کو بھوک نہیں لگے گی کیونکہ یہ بھوک بڑھانے والے ہارمونز کو کمزور کر دیتا ہے جو وزن کم کرنے میں مددگار ثابت ہوتا ہے۔

2.سیب
کہا جاتا ہے کہ اگر آپ روزانہ ایک سیب کھائیں تو ڈاکٹر کے پاس جانے کی ضرورت نہیں ہے۔ یہ پھل گھلنشیل فائبر اور پیکٹین کا بھرپور ذریعہ ہے۔ اسے کھانے سے دماغ تک یہ پیغام پہنچتا ہے کہ پیٹ بھر گیا ہے اور مزید کھانا کھانے کی ضرورت نہیں ہے۔

3.ڈارک چاکلیٹ
اگرچہ چاکلیٹ کھانا صحت کے لیے نقصان دہ ہے کیونکہ اس میں چینی کی مقدار بہت زیادہ ہوتی ہے لیکن اگر آپ خالص ڈارک چاکلیٹ کھائیں گے تو اگلے میل تک بھوک نہیں لگے گی۔

4 دہی
دہی کی خصوصیات سے ہم سب واقف ہیں، اس میں ہاضمہ پروٹین، منرلز اور وٹامنز پائے جاتے ہیں جو کہ صحت کے لیے فائدہ مند ہیں۔ گرمیوں میں اسے کھانے سے معدہ ٹھنڈا رہتا ہے اور ہاضمہ بھی بہتر ہوتا ہے۔ اسے ایک بار کھانے سے زیادہ دیر تک بھوک نہیں لگتی ۔

اس خبر پر اپنی رائے کا اظہار کریں

اپنا تبصرہ بھیجیں