بڑھتی گرمی میں دہی کا استعمال ضرور کریں مگر احتیات بھی کیجئے

دہی میں کچھ چیزیں ملا کر کھانے سے آپ کی پریشانی بڑھ سکتی ہے۔ ایسے میں آپ کو ان چیزوں سے خود کو دور کرنا ہوگا۔ تو آئیے جانتے ہیں وہ کون سی چیزیں ہیں جن سے دور رہنا چاہیے۔

گرمی کے موسم میں لوگ جسم کو ٹھنڈا رکھنے کے لیے بہت سی چیزیں کھاتے پیتے ہیں۔ اس موسم میں دہی کا استعمال بہت بڑھ جاتا ہے۔ دہی سے بنی لسی ہو یا رائتہ، لوگ اسے بہت پسند کرتے ہیں۔

اگرچہ گرمیوں کے موسم میں دہی بھی آپ کو بہت فائدہ دیتا ہے لیکن یہ ضروری نہیں کہ آپ کسی بھی چیز کے ساتھ دہی کھائیں تو ہی فائدہ ہوگا۔

بہت سے لوگ دہی اور پیاز ملا کر کھانا پسند کرتے ہیں۔ اگر یہ آپ کا انتخاب بھی ہے تو آپ کو آگاہ ہونا چاہیے۔ دراصل، یہ آپ کے جسم کو بہت زیادہ نقصان پہنچانے کا کام کرتا ہے۔ اس کے علاوہ اگر آپ کچھ اور چیزوں کے ساتھ دہی کھاتے ہیں تو یہ آپ کو نقصان پہنچا سکتا ہے۔

کیا آم کے ساتھ دہی نہیں کھاتے؟

آم اور دودھ سے بنایا گیا مینگو شیک گرمیوں میں بہت پسند کیا جاتا ہے لیکن اگر آپ آم کو دہی میں ملا کر کھانے کا سوچ رہے ہیں تو یہ غلطی بالکل نہ کریں۔ دہی اور آم کا ملاپ آپ کے جسم کو نقصان پہنچا سکتا ہے۔

گرم چیزوں کے ساتھ دہی نہ کھائیں

دہی جسم میں کولنٹ کا کام کرتا ہے۔ اگر آپ کسی گرم چیز کو اس میں شامل کرکے کھانے کی کوشش کریں تو ایسا کرنا نہ بھولیں۔ ٹھنڈا اور گرم ایک ساتھ کھانا آپ کے دانتوں کو نقصان پہنچا سکتا ہے۔

اس دال کے ساتھ دہی نہ کھائیں

دہی اور دال کو ایک ساتھ کھانا نقصان دہ ہے۔ اس کی وجہ سے جسم میں تیزابیت، اپھارہ، لوز موشن وغیرہ کے مسائل پیدا ہو سکتے ہیں۔ اگر آپ کھانا چاہتے ہیں تو دونوں ایک ساتھ نہ کھائیں اور دونوں کھاتے وقت کچھ وقت کا وقفہ رکھیں۔

مچھلی اور دہی ایک ساتھ نہ کھائیں

ماہرین کا کہنا ہے کہ دہی اور مچھلی کو ایک ساتھ نہیں کھانا چاہیے۔ اس کا استعمال آپ کے جسم کو کئی طریقوں سے نقصان پہنچا سکتا ہے۔ اگر آپ ایک ساتھ کھانے کی کوشش کریں تو آپ کو بدہضمی اور پیٹ میں درد جیسے مسائل کا سامنا کرنا پڑ سکتا ہے۔

دہی بہت سے فوائد فراہم کرتا ہے

اگر آپ دہی کو کچھ چیزوں میں ملا کر کھانے سے ہونے والے نقصانات کو ایک طرف چھوڑ دیں تو یہ آپ کے جسم کے لیے بہت فائدہ مند ہے۔ دہی کھانے سے آپ کی قوت مدافعت بڑھ جاتی ہے۔ اس کے علاوہ یہ دانتوں اور ہڈیوں کو بھی مضبوط کرتا ہے۔ اس کے علاوہ آپ کا دل بھی صحت مند رہتا ہے۔

اس خبر پر اپنی رائے کا اظہار کریں

اپنا تبصرہ بھیجیں