اے سی چلانے سے بھی بجلی کا بل آدھا،مگر کیسے؟

گرمیوں کا موسم آ گیا ہے اور بجلی کے بل تناؤ دے رہے ہیں۔ لیکن اگر آپ ضروری ٹپس پر عمل کریں تو آپ کے بجلی کے بل میں 50 فیصد تک کمی آسکتی ہے۔ آئیے بتاتے ہیں کہ کیسے؟

بجلی کا بل کم کرنے کے لیے تجاویز:

گرمیوں کا موسم ہے اور اتنی گرمی پڑ رہی ہے کہ لوگوں کے پسینے چھوٹ گئے ہیں۔ اے سی کولر عوام کو ریلیف دے رہے ہیں لیکن بعد میں آنے والا بجلی کا بل ٹینشن دے رہا ہے۔اگر آپ ضروری ان ٹپس پر عمل کریں تو آپ کے بجلی کے بل میں 50 فیصد تک کمی آسکتی ہے۔ اس میں آپ کو نہ تو AC چلانا پڑے گا اور نہ ہی گرمی میں رہنا پڑے گا۔ آپ کو بس تھوڑا محتاط رہنا ہوگا۔ آئیے آپ کو ایسے ٹوٹکے بتاتے ہیں جو آپ کے بجلی کے بل کو کم کر سکتے ہیں۔

چھت اور ٹیبل پنکھے کا زیادہ استعمال کریں

گرمیوں میں اے سی سے زیادہ چھت اور ٹیبل فین کا استعمال کریں۔ اس کی قیمت 30 پیسے فی گھنٹہ ہے، جب کہ اے سی 10 روپے فی گھنٹہ چلتا ہے۔ اگر آپ ایئر کنڈیشن چلانا چاہتے ہیں تو اسے 25 ڈگری پر محفوظ کر کے چلائیں۔ اس سے بجلی کی کھپت میں بھی کمی آئے گی۔ اس کے علاوہ جس کمرے میں اے سی چل رہا ہو اس کا دروازہ بند کر دیں۔

فریج کو براہ راست سورج کی روشنی سے دور رکھیں۔ فرج کے ارد گرد ہوا کے بہاؤ کے لیے کافی جگہ دیں۔ گرم کھانے کو فریج میں نہ رکھیں۔ پہلے اسے ٹھنڈا ہونے دیں۔ کمپیوٹر اور ٹی وی آن کرنے کے بعد بجلی بند کر دیں۔ مانیٹر کو سپیڈ موڈ میں رکھیں۔ فون اور کیمرہ چارجر استعمال کرنے کے بعد، اسے پلگ سے ہٹا دیں۔ پلگ ان ہونے پر، زیادہ بجلی استعمال ہوتی ہے۔

ایل ای ڈی لائٹس کا استعمال کریں

ایل ای ڈی لائٹ کم بجلی خرچ کرتی ہے اور اچھی روشنی بھی لاتی ہے۔ ایک ہی وقت میں، آپ 5 اسٹار کی درجہ بندی کے ساتھ باقی آلات بھی لے سکتے ہیں۔ اس میں بھی آپ کی بجلی کی بچت ہوگی۔

سولر پینلز لگائیں

آپ اپنے گھر کی چھت پر سولر پینل لگا سکتے ہیں۔ یہ ایک بار کی سرمایہ کاری ہے، لیکن یہ آپ کے بجلی کے بل کو کم کر سکتی ہے۔ آپ اسے آن لائن ریسرچ کر کے اپنے گھر کے مطابق انسٹال کر سکتے ہیں۔

آپ اس طرح بجلی بھی بچا سکتے ہیں

سی ایف ایل بلب اور ٹیوب لائٹ سے پانچ گنا تک بجلی بچاتا ہے، اس لیے ٹیوب لائٹ کے بجائے سی ایف ایل کا استعمال کریں۔ جس کمرے میں آپ کو لائٹ کی ضرورت نہ ہو تو اسے بند کر دیں۔ انفراریڈ سینسر، موشن سینسر اور مدھم جیسی چیزیں استعمال کریں۔

اس خبر پر اپنی رائے کا اظہار کریں

اپنا تبصرہ بھیجیں