چین میں کار تیسری منزل سے گر گئی، ڈرائیور سمیت 2 جاں بحق

چینی الیکٹرک کار کمپنی Neo نے کہا ہے کہ شنگھائی میں اس کی کمپنی کے ہیڈ کوارٹرز کی تیسری منزل سے کار گرنے سے دو افراد ہلاک ہو گئے ہیں۔

کمپنی کے مطابق حادثے میں ہلاک ہونے والا ایک شخص کمپنی کا ملازم جبکہ دوسرا پارٹنر کمپنی سے وابستہ تھا۔

کمپنی نے کہا ہے کہ یہ واقعہ بدھ کی شام مقامی وقت کے مطابق تقریباً 17.20 پر پیش آیا۔ کار جب تیسری منزل سے گری تو ڈرائیور سمیت دو افراد اس میں سوار تھے۔

نیو نے کہا ہے کہ اس نے فوری طور پر سرکاری اہلکاروں کے ساتھ مل کر اس واقعے کی تحقیقات شروع کر دی ہیں۔

مختلف اطلاعات کے مطابق جس عمارت سے گاڑی گری اس کی تیسری منزل کمپنی کے شو روم، ٹیسٹنگ سینٹر اور کار پارکنگ کے طور پر استعمال ہو رہی تھی۔

کمپنی نے ایک بیان جاری کرتے ہوئے کہا، “کمپنی، محکمہ پبلک سیفٹی کے ساتھ مل کر، اس معاملے کی تحقیقات شروع کر رہی ہے۔ جائے حادثہ کے ابتدائی تجزیے سے اس بات کی تصدیق ہوئی ہے کہ یہ ایک حادثہ تھا۔

بیان میں کہا گیا ہے کہ “ہمیں اس حادثے سے بہت دکھ ہوا ہے۔ ہماری تعزیت پارٹنر کمپنی کے ملازم اور اپنے سوکر کے اہل خانہ کیساتھ ہے۔ دونوں کے خاندانوں کی مدد کے لیے ایک ٹیم تشکیل دی گئی ہے۔”

چینی کمپنی نے سوشل میڈیا ویبو پر واقعے کے بارے میں ایک بیان جاری کیا۔ بیان پوسٹ کرنے کے آدھے گھنٹے کے اندر تقریباً ایک ہزار لوگوں نے اس پر تبصرہ کیا جس کے بعد کمپنی نے اس پوسٹ کو ہٹا دیا۔

nia کار حادثہ

سوشل میڈیا پر لوگوں نے کمپنی کے اس تبصرے پر ناراضگی کا اظہار کیا جس میں کمپنی نے کہا تھا کہ وہ ‘گاڑی حادثے کی ذمہ دار نہیں ہے’۔

ایک صارف نے لکھا کہ ’یہ سرمایہ داری کے کردار کو ظاہر کرتا ہے‘۔ ایک اور کمنٹ میں لکھا، “بیان کا آخری جملہ کتنا گھنائونا ہے۔ ٹیسٹ ڈرائیور گاڑی کی جانچ کے لیے آئے تھے اور آپ کہہ رہے ہیں کہ حادثے کا گاڑی سے کوئی تعلق نہیں؟”

ویبو کے ایک اور صارف نے لکھا، ’’محکمہ پبلک سیفٹی کو اس بات کی تصدیق کرنی چاہیے کہ آیا یہ حادثہ تھا یا نہیں؟۔‘‘

ایک سوشل میڈیا صارف نے یہ تصویر اپنے ہینڈل پر پوسٹ کی۔ ایک اور قریبی عمارت سے لی گئی اس تصویر میں جس جگہ سے گاڑی گری تھی اسے سرخ دائرے سے دکھایا گیا ہے۔

اس کے بعد کمپنی نے اپنے بیان میں کچھ ترامیم کیں اور اسے دوبارہ سوشل میڈیا پر پوسٹ کر دیا۔ ترمیم شدہ بیان میں حادثے کو حادثہ قرار دیا گیا اور مزید کہا گیا کہ “حادثہ کار کی وجہ سے نہیں ہوا۔”

خیال رہے کہ Neo ایک مقامی چینی کمپنی ہے جو یہاں کی الیکٹرک کاروں کی مارکیٹ پر غلبہ حاصل کرنا چاہتی ہے۔ یہ کمپنی صارفین کیلئے بیٹری کو بار بار چارج کرنے کے مسائل کو حل کرنے کے لیے قابل تبادلہ بیچوں کے استعمال پر زور دے رہی ہے۔

چینی مارکیٹ میں اس کمپنی کا مقابلہ ایلون مسک کی الیکٹرک کار بنانے والی کمپنی ٹیسلا سے ہے۔ ٹیسلا کی شنگھائی میں ایک بڑی فیکٹری بھی ہے۔

اس خبر پر اپنی رائے کا اظہار کریں

اپنا تبصرہ بھیجیں