جسم میں خراب کولیسٹرول بڑھنے کی اصل وجہ کیا ہے؟

جسم میں خراب کولیسٹرول بڑھنے سے ہارٹ اٹیک کا خطرہ بڑھ جاتا ہے۔ ایسی صورتحال میں آپ کو خاص خیال رکھنا ہوگا ورنہ آپ کو مستقبل میں پریشانی ہوسکتی ہے۔ درحقیقت یہ بہت کچھ اس بات پر منحصر ہے کہ آپ کا طرز زندگی کیسا ہے، کھانے کی خراب عادات کی وجہ سے زیادہ تر لوگوں کو اس قسم کا مسئلہ درپیش ہوتا ہے۔

ایسے میں بہت سے لوگوں کے ذہن میں ایک سوال یہ بھی ہے کہ خراب کولیسٹرول بڑھنے کی اصل وجہ کیا ہے؟ اس صورتحال سے بچنے کے لیے آپ کو سب سے پہلے اپنی خوراک میں تبدیلی لانی ہوگی۔ مرغن غذائیں کھانے سے جسم میں خراب کولیسٹرول کی مقدار بڑھ جاتی ہے۔

سب سے پہلے آپ کو اپنی خوراک کو دیکھنا ہو گا کہ آپ کس قسم کی خوراک لے رہے ہیں، کیونکہ آپ جس قسم کی خوراک کھاتے ہیں اس کا اثر جسم میں ویسا ہی ہوگا۔ اگر آپ بہت زیادہ چکنائی والی چیزیں کھاتے ہیں تو جسم میں خراب کولیسٹرول بڑھنے کا امکان زیادہ ہوتا ہے۔ ایسے میں ان چیزوں سے دور رہیں تو بہتر ہوگا۔ اپنی خوراک میں زیادہ سے زیادہ ہری سبزیاں شامل کریں، اس سے آپ کو فائدہ ہوگا۔

کیا آپ جانتے ہیں کہ جب آپ کا وزن بڑھتا ہے تو جسم میں خراب کولیسٹرول بڑھنے کا بھی امکان ہوتا ہے۔ اس کیلئے ضروری ہے کہ آپ ورزش کا تسلسل نہ چھوڑیں تاکہ آپ اس قسم کی بیماری کا شکار نہ ہوں۔

اس خبر پر اپنی رائے کا اظہار کریں

اپنا تبصرہ بھیجیں