ایشیا کپ کے شیڈول کا اعلان کردیا گیا

ایشیا کپ 2022: ایشیا کپ 2022 کے شیڈول کا اعلان کر دیا گیا۔ پاکستان اور بھارت کا میچ 28 اگست کو دبئی انٹرنیشنل اسٹیڈیم میں کھیلا جائے گا۔ ایشیا کپ 2022 کا آغاز 27 اگست سے ہوگا . ایشیا کپ کا فائنل 11 ستمبر کو کھیلا جائے گا۔ ایشیا کپ کے شیڈول کا اعلان ایشین کرکٹ کونسل (اے سی سی) کے چیئرمین جے شاہ نے کیا ہے۔

اے سی سی کے چیئرمین جے شاہ نے ٹویٹ کر کے ایشیا کپ 2022 کے شیڈول کے بارے میں آگاہ کیا۔ جے شاہ نے ٹویٹ کیا اور لکھا، ‘انتظار بالآخر ختم ہوگیا، کیونکہ ایشیائی بالادستی کی جنگ 27 اگست سے شروع ہوگی اور فائنل میچ 11 ستمبر کو کھیلا جائے گا۔


اس ٹورنامنٹ میں کل 6 ٹیمیں حصہ لے رہی ہیں۔ بھارت اور پاکستان کے علاوہ بنگلہ دیش، سری لنکا اور افغانستان کی ٹیمیں حصہ لیں گی جب کہ ایک ٹیم ایشیا کپ 2022 کوالیفائر کے ذریعے کھیلے گی۔ اس ٹورنامنٹ کے میچ دبئی اور شارجہ میں کھیلے جائیں گے جس کی میزبانی سری لنکا کرکٹ بورڈ کر رہا ہے۔

ان 6 ٹیموں کو دو گروپس میں تقسیم کیا گیا ہے۔ اے گروپ میں ٹیم انڈیا، پاکستان اور کوالیفائر ٹیم ہے۔ اس کے ساتھ ہی گروپ بی میں سری لنکا، افغانستان اور بنگلہ دیش کی ٹیمیں ہیں۔ فائنل سمیت کل 13 میچز 16 دنوں میں کھیلے جانے ہیں۔

اس خبر پر اپنی رائے کا اظہار کریں

اپنا تبصرہ بھیجیں