روس میں امریکی خاتون کھلاڑی کو 9 سال قید کی سزا

روسی عدالت نے امریکی کھلاڑی اور این بی اے سٹار برٹنی گرینر کو منشیات کی سمگلنگ کے الزام میں 9 سال قید کی سزا سنا دی ہے۔ عدالت نے اسے 16,300 ڈالر کے برابر 10 لاکھ روسی روبل جرمانہ ادا کرنے کا بھی حکم دیا۔

31 سالہ گرینر نے منشیات رکھنے کا اعتراف کیا لیکن جان بوجھ کر قانون توڑنے سے انکار کر دیا ہے۔ اولمپک گولڈ میڈلسٹ کو گذشتہ فروری میں روسی دارالحکومت ماسکو کے ہوائی اڈے پر اس وقت حراست میں لیا گیا تھا جب اس کے سامان میں الیکٹرانک سگریٹ کے لیے بھنگ کے تیل کے پیکٹ ملے تھے۔

روس میں دواؤں اور تفریحی استعمال کے لیے بھنگ ایک ممنوعہ مادہ ہے۔ گرینر نے استغاثہ اور دفاع کے اپنے حتمی دلائل پیش کرنے کے فوراً بعد عدالت کو بتایا، “میں نے غیر ارادی طور پر غلطی کی، اور مجھے امید ہے کہ آپ کے فیصلے سے میری زندگی ختم نہیں ہو جائے گی۔” انہوں نے مزید کہا کہ “میں نے یہ جرم کرنے کی سازش یا منصوبہ بندی نہیں کی تھی۔”

اس مقدمے نے امریکی-روسی سفارت کاری کی اعلیٰ سطح پر توجہ حاصل کی۔ رپورٹس کے ساتھ اس بات کی نشاندہی کی گئی ہے کہ اس کیس میں سزا سنائے جانے سے روسی اسلحہ ڈیلر وکٹر باؤٹ کے ساتھ قیدیوں کے تبادلے کی راہ ہموار ہوگی۔

پراسیکیوٹر نکولائی ولاسینکو نے عدالت سے خطاب کرتے ہوئے کہا: “میں عدالت سے کہتا ہوں کہ وہ گرینر کو مجرم قرار دے ۔” گرینر کے وکلا نے کھیلوں کی دنیا میں ان کی اعلیٰ شخصیت کے پیش نظر سزا میں کمی کا مطالبہ کیا ہے۔

ان کی وکیل ماریا بلاگووولینا نے کہا کہ دوڑ میں یوسین بولٹ، فارمولہ 1 میں مائیکل شوماکر اور خواتین کی باسکٹ بال میں برٹنی گرینر ہیں۔ انہوں نے دلیل دی کہ گرینر نے غلطی سے پیکجز رکھ دیے تھے اور صرف اس وقت دواؤں کے مقاصد کے لیے بھنگ کا استعمال کیا جب وہ امریکی ریاست ایریزونا میں تھیں۔

گرینر نے عدالت کی ابتدائی سماعت میں کہا تھا کہ حکام نے ان کے دستخط شدہ دستاویزات بنائے تھے، لیکن “کسی نے بھی مجھے ان دستاویزات کی وضاحت نہیں کی۔”

اس نے یہ بھی کہا کہ اسے اپنے حقوق کی وضاحت نہیں ملی اور اسے اپنی حراست کے پہلے گھنٹوں کے دوران وکیل تک رسائی کی اجازت نہیں دی گئی، اور یہ کہ اسے روسی حکام سے بات چیت کے لیے اپنے موبائل فون پر ایک ترجمہ ایپلی کیشن استعمال کرنا پڑی۔ گرینر نے مزید کہا، “آج تک، میں ابھی تک یہ نہیں سمجھ سکی کہ سگریٹ میرے بیگ میں کیسے داخل ہوئے۔”

اس خبر پر اپنی رائے کا اظہار کریں

اپنا تبصرہ بھیجیں