تیس سیکنڈ میں بتائیں کس گلاس میں پانی کی مقدار سب سے زیادہ ہے؟

کس گلاس میں زیادہ پانی ہے، بتایئں؟ یہ بصری چال ان افراد کے لیے ہے کہ جو پہیلیاں حل کرنے اور تجزیاتی گیمز سے لطف اندوز ہوتے ہیں۔

تصویر میں آپ کو یہ طے کرنے کی ضرورت ہے کہ کس گلاس میں دوسرے گلاس سے زیادہ پانی ہے؟ اگر ہم بات کریں ذہن کی تو ایک ہوشیار دماغ صرف 30 سیکنڈ میں اس پہیلی کو حل کر سکتا ہے. آپ بھی توجہ کو مرکوز کریں اور جلدی جلدی اس کو حل تلاش کرنے کی کوشش کریں۔

پانی کے گلاسوں میں اشیاء کا وزن کرنے سے آپ کو جواب تلاش کرنے میں مدد مل سکے گی۔

آپشن (A) میں پانی کے گلاس میں قینچی ہے۔ گلاس (B) ایک پیپر کلپ پر مشتمل ہے، گلاس (C) میں ایک ربڑ ہے اور گلاس (D) میں ایک گھڑی ہے۔

اگر اس تصویر کو ہم غور سے دیکھیں تو پتہ چلے گا کہ تمام گلاسوں میں پانی کی سطح ایک جیسی ہی ہے مگر ان کے اندر پانی کے علاوہ دیگر چیزیں مختلف ہیں۔ لہذا جس بھی گلاس میں سب سے ہلکی چیز ہوگی یقینا اس میں پانی کی مقدار زیادہ ہوگی۔

تواس نظری وہم کا جواب آپشن “B” ہے۔ ایک گلاس جس کے اندر پیپر کلپ ہے اس میں قینچی، صافی اور گھڑی والے کپ سے زیادہ پانی ہوتا ہے۔

عام طور پر پس منظر کی سوچ کا استعمال آپ کو اس طرح کے دماغی کھیلوں میں جوابات حاصل کرنے میں مدد کرتا ہے اور یہ پہیلی اتنی آسان تھی کہ اسے حل کرنے میں کم وقت اور دماغی طاقت لگتی ہے، لیکن جب آپ کو چند سیکنڈ میں جواب مل جاتا ہے تو یہ یقینی طور پر بہت اچھا لگتا ہے۔

اس خبر پر اپنی رائے کا اظہار کریں

اپنا تبصرہ بھیجیں