دنیا کے ختم ہونے میں کتنے سال باقی ہیں؟ بابا وانگا کی پیشگوئی سامنے آ‌گئی

بابا وانگا کی بہت سی پیش گوئیاں سچ ثابت ہوئی ہیں۔ بابا وانگا نے بھی دنیا کے خاتمے کی پیشین گوئی کی ہے جس کی وجہ سے لوگ خوفزدہ ہیں۔

بابا وانگا اپنی پیش گوئیوں کے لیے پوری دنیا میں مشہور ہیں۔ بابا وانگا کی کئی پیش گوئیاں بھی سچ ثابت ہوئین ہیں ، اس لیے لوگوں کی بڑی تعداد بابا وانگا کی باتوں پر یقین کرنے لگی ہے۔ بتادیں کہ بلغاریہ میں پیدا ہونے والے بابا وانگا کا انتقال 111 سال قبل ہوچکا ہے لیکن آج بھی لوگ ان کی پیشگوئیوں پر بھروسہ کرتے ہیں۔ بابا وانگا نے دنیا کے خاتمے سے لے کر جنگ اور تباہی تک بہت سی پیش گوئیاں کی ہیں۔ آئیے جانتے ہیں بابا وینگا کی پیشین گوئیوں کے بارے میں۔

بابا وانگا نے بھی دنیا کے خاتمے کی پیش گوئی کی ہے۔ بابا وانگا کے مطابق دنیا 5079 میں ختم ہو جائے گی۔ بابا وانگا کی پیش گوئی کے مطابق ٹڈی دل 2022 میں ہندوستان پر حملہ کر سکتی ہے۔ اس کے علاوہ کئی ممالک کو قحط جیسی آفت کا بھی سامنا کرنا پڑ سکتا ہے۔ بابا وانگا کےمطابق 2023 میں زمین کا مدار تبدیل ہو جائے گا۔ اس کے ساتھ ہی خلاباز 2028 میں سیارہ زہرہ پر پہنچ جائیں گے۔

بابا وانگا نے کہا تھا کہ سال 2046 میں انسان 100 سال کی عمر تک جینا شروع کر دے گا۔ ایک شخص اعضاء کی پیوند کاری کے معاملے میں اتنی ترقی کرے گا کہ وہ لمبی زندگی جیے گا۔بابا وانگا کی پیشگوئی کے مطابق ایک وقت آئے گا جب زمین پر رات نہیں ہو گی اور 2100 میں زمین مصنوعی سورج کی روشنی سے روشن ہو جائے گی۔

دعویٰ کیا جاتا ہے کہ بابا وانگا کی 85 فیصد پیشگوئیاں سچ ثابت ہوئی ہیں۔ بابا وانگا نے 2022 کے بارے میں جو کہا تھا ان میں سے دو پیشگوئیاں سچ ثابت ہوئی ہیں۔ آپ کو بتاتے چلیں کہ بابا وانگا نے یورپ میں خشک سالی کے مسئلے کی پیش گوئی کی تھی۔ اس سال پرتگال اور اٹلی میں پانی کی کمی دیکھی گئی۔ حکومت کی جانب سے پانی کے استعمال کے حوالے سے ہدایات جاری کی گئیں۔

اس کے علاوہ بابا وانگا نے آسٹریلیا اور ایشیا میں سیلاب آنے کی پیش گوئی کی تھی۔ اس سال آسٹریلیا میں تباہی کا سیلاب آیا۔ اس کے علاوہ شمال مشرقی ہندوستان اور بنگلہ دیش میں سیلاب آیا۔ پاکستان اس وقت سیلاب سے نبرد آزما ہے۔

اس خبر پر اپنی رائے کا اظہار کریں

اپنا تبصرہ بھیجیں