ایسی غذائیں جو پپیتےکے ساتھ استعمال نہیں کر سکتے

پپیتا ایک ایسا پھل ہے جو سب کو پسند ہے۔ لیکن کچھ غذائیں ایسی ہیں جن کے ساتھ پپیتے کا استعمال بھول کر بھی نہیں کرنا چاہیے۔ ہم یہاں آپ کو بتائیں گے کہ پپیتے کے ساتھ کن چیزوں کا استعمال نہیں کرنا چاہیے۔

پپیتا ایک ایسا پھل ہے کہ یہ سال بھر باآسانی دستیاب رہتا ہے اور یہ غذائیت میں بھی بھر پور ہوتا ہے۔ اس لیے یہ صحت کے لیے کئی طرح سے فائدہ مند ہوتا ہے۔ پپیتے میں وٹامن اے، وٹامن سی اور وٹامن ای اینٹی آکسیڈنٹس پائے جاتے ہیں۔

ویسے تو پپیتے کا استعمال ہر لحاظ سے فائدہ مند ہے لیکن اسے کھانے کا ایک طریقہ بھی ہے۔ جی ہاں، کچھ غذائیں ایسی ہیں جن کے ساتھ پپیتا بھول کر بھی نہیں کھانا چاہیے۔ کیونکہ یہ آپ کی صحت کے لیے نقصان دہ ہو سکتا ہے۔آئیے آپ کو یہاں بتاتے ہیں کہ پپیتے کے ساتھ کن چیزوں کا استعمال نہیں کرنا چاہیے۔

پپیتا اور نارنجی

اگرچہ پھل صحت کے لیے اچھے مانے جاتے ہیں لیکن کچھ پھل ایک ساتھ نہیں کھانا چاہیے۔ ایک ہی وقت میں، پیتے کے ساتھ نارنجی کا استعمال نہیں کرنا چاہیے کیونکہ نارنجی کھٹا ہے اور پپیتا ایک میٹھا پھل ہے۔ دونوں ایک دوسرے کے مخالف ہیں جس کی وجہ سے آپ کو اسہال اور بدہضمی کا مسئلہ ہوسکتا ہے۔ اس لیے انہیں ایک ساتھ کھانے سے گریز کریں۔

پپیتا اور لیموں

بہت سے لوگوں کی عادت ہوتی ہے کہ وہ پپیتے کی چاٹ کھاتے ہیں۔ اس میں وہ لیموں کا استعمال کرتے ہیں لیکن ایسا کرنے سے گریز کرنا چاہیے۔ پپیتے کے ساتھ لیموں کا استعمال آپ کو خون سے متعلق مسائل پیدا کرسکتا ہے، جی ہاں، ان دونوں کو ایک ساتھ کھانے سے آپ بھی خون کی کمی کا شکار ہو سکتے ہیں، اس لیے خیال رکھیں اور ان کا ایک ساتھ استعمال نہ کریں۔

پپیتا اور دہی

بھول کر بھی پپیتے کے ساتھ دہی نہیں کھانا چاہیے۔ اس کی وجہ یہ ہے کہ پپیتا گرم اور دہی ٹھنڈا ہے۔ اس لیے ان کو ایک ساتھ استعمال کرنے سے آپ نزلہ، زکام اور جسم کے درد کے مسئلے کا شکار ہو سکتے ہیں۔

اس خبر پر اپنی رائے کا اظہار کریں

اپنا تبصرہ بھیجیں