شریفہ غذائی اجزاء کا ذخیرہ ہے

شریفہ غذائی اجزاء کا ذخیرہ ہے، اسے کھانے سے صحت کو بہت فائدہ ہوگا ۔

ایسے بہت سے پھل سردیوں میں آتے ہیں جو صحت کے لیے فائدہ مند ہوتے ہیں ۔ شریفہ کا نام ایسے ہی صحت بخش پھلوں کی فہرست میں آتا ہے ۔ سردیوں کا موسم شریفہ کھانے کا وقت ہے۔ بہت سے لوگ صرف کسٹرڈ ایپل کھانے کے لیے سردیوں کے دنوں کا انتظار کرتے ہیں۔ یہ نہ صرف کھانے میں مزیدار ہے بلکہ کسٹرڈ ایپل صحت کے لیے بھی بہت فائدہ مند ہے۔

شریفہ وٹامنز، پروٹین، فائبر اور اینٹی آکسیڈنٹس سے بھرپور ہے۔ اس میں میگنیشیم اور پوٹاشیم جیسے معدنیات موجود ہوتے ہیں۔ اس پھل کو کھانے سے بہت سی بیماریوں کا علاج ہو جاتاہے۔

ہاضمے کے لیے مفید

شریفہ کو ہاضمے کے لیے فائدہ مند سمجھا جاتا ہے۔ کسٹرڈ ایپل میں فائبر اچھی مقدار میں موجود ہوتے ہیں جو ہاضمے کو بہتر کرنے کا کام کرتے ہیں۔ کسٹرڈ ایپل کھانے سے قبض اور بدہضمی جیسے مسائل دور ہوجاتے ہیں۔

دمہ میں فائدہ مند

شریفہ ٹھنڈا اثر رکھتا ہے، اسی لیے بہت سے لوگ اسے کھانے سے گریز کرتے ہیں۔ شرفہ سانس کی بیماریوں میں فائدہ مند ہے۔ یہ دمہ کے مریضوں کے لیے بہت مفید ہے اس میں وٹامن بی 6 پایا جاتا ہے جو دمہ کے دورے کا خطرہ کم کرتا ہے۔

دل کو صحت مند رکھیں

شریفہ دل کی صحت کے لیے بھی فائدہ مند ہے۔ اس میں پوٹاشیم، میگنیشیم اور اینٹی آکسیڈنٹس جیسے معدنیات پائے جاتے ہیں جو خون کی گردش کو بہتر بناتے ہیں۔ کسٹرڈ ایپل میں موجود اینٹی آکسیڈنٹس اور وٹامن سی بھی دل کے لیے فائدہ مند ہیں۔

بینائی کو بہتر بنائیں

یہ جادوئی پھل بینائی بڑھانے کا کام کرتا ہے۔ اس میں وٹامن اے اور وٹامن سی جیسے غذائی اجزاء موجود ہوتے ہیں جو آنکھوں کے لیے فائدہ مند ہیں۔

جلد اور بالوں کیلئے مفید ہے

کسٹرڈ ایپل میں وٹامن اے موجود ہوتا ہے جو کہ جلد کے لیے فائدہ مند ہے۔ یہ اینٹی ایجنگ کے لیے کام کرتا ہے۔ وٹامن اے بالوں کو مضبوط بنانے کا کام بھی کرتا ہے۔

اس خبر پر اپنی رائے کا اظہار کریں

اپنا تبصرہ بھیجیں