آئی فون کی بیٹری 100 فیصد چارج نہیں ہو رہی؟ فکس کرنے کا طریقہ جانیں

آئی فون کی بیٹری 100 فیصد چارج نہیں ہو رہی؟ فکس کرنے کا طریقہ جانیں

(ویب ڈیسک ) علی رضا: ان تجاویز کے ساتھ اپنے آئی فون کی بیٹری کو 100% تک   چارج کر سکیں گے۔ 

کیا آپ کے آئی فون کی بیٹری 100% چارج نہیں ہو رہی ہے؟ پریشان نہ ہوں،آج ہم آپ کو  ایسی ٹپس دیں گے جس سے آپ کا  یہ مسئلہ حل ہو جائے گا۔

سافٹ ویئر کے آسان مسائل سے لے کر بڑی ہارڈویئر فکسز تک، بہت سی وجوہات ہیں کہ آپ کا بالکل نیا آئی فون 15 پرو میکس یا پرانا آئی فون 13 100 فیصد چارج نہیں ہو سکتا۔اگر آپ نے تجربہ کیا ہے کہ آپ کے آئی فون کی بیٹری پوری طرح سے چارج نہیں ہوتی ہے، تو یہاں وہ تمام طریقے  بتانے جا رہے ہیں جس سے آپ کا موبائل دوبارہ   چارج ہونا شرو ع ہوجائے گا۔

میرا آئی فون 80% تھریشولڈ سے زیادہ   چارج کیوں نہیں ہو رہا؟

اگر آپ کا آئی فون 100% تک چارج نہیں ہو رہا ہے، تو آپ دیکھ سکتے ہیں کہ یہ 80% کی حد یا اس کے قریب کچھ ہے اس کی وجہ یہ ہے کہ ایپل نےآئی او ایس 13 میں  ایک فیچر متعارف کرایا جسے "آپٹمائزڈ بیٹری چارجنگ" کہا جاتا ہے۔ اس فیچر میں سافٹ ویئر آپ کےفون  کی چارجنگ کو 80% تک روکتا ہے جب تک کہ آپ اس کو استعمال نہ کر رہے ہوں۔

 

آپٹمائزڈ بیٹری چارجنگ کے ساتھ، ڈیوائس آپ کے ڈیلی یوزیج پیٹرن اور چارجنگ روٹین کا مطالعہ کرنے کے لیے مشین لرننگ کا استعمال کرتی ہے، اس لیے یہ چارجنگ کو %80 تک محدود کر دیتا ہے جب تک کہ آپ اسے استعمال نہ کریں۔ 

اگرچہ یہ ایک پریشان کن  فیچر  ہوسکتا  ہے،تاہم  آپٹمائزڈ بیٹری چارجنگ طویل مدت میں آپ کی مدد کرے گی۔ یہ آئی فون اور آئی پیڈ کی بیٹری کی زندگی کو طول دیتا ہے اور آپ کو بیٹری کو جلدی ختم ہونے سے روکنے میں مدد کرتا ہے۔

ایک اور وجہ بیٹری کے درجہ حرارت کی وجہ سے آپ کے آئی فون کی بیٹری 100% چارج نہیں ہو رہی ہے۔ جب آپ اپنے آئی فون یا آئی پیڈ کو زیادہ چارج کرتے ہیں، تو یہ بہت زیادہ گرمی(ہیٹ) پیدا ہوتی ہے  ، جو بیٹری کی صحت کے لیے نقصان دہ ہے۔ چارج کرنے کے دوران آپ کی ڈیوائس جو  گرمی (ہیٹ)پیدا کرتی ہے وہ بنیادی طور پر بیٹری پر اضافی دباؤ ڈالتی  ہے، جس سے اس کی عمر کم ہوتی ہے۔ اگر بیٹری کا درجہ حرارت ایپل  کی تجویز کردہ حد سے زیادہ ہو تو آپٹمائزڈ بیٹری اور آئی او ایس چارجنگ کو 80%  پر  محدود کر سکتے ہیں۔

آپٹمائزڈ بیٹری چارجنگ کو کیسے آف کریں

اگرچہ آپٹمائزڈ بیٹری چارجنگ فیچر آپ کی بیٹری کی زندگی کو بڑھانے میں مدد کرے گا، شاید آپ اسے یہ دیکھنے کے لیے بند کرنا چاہیں کہ آیا آپ کا  فون  مکمل طور پر 100% چارج ہو سکتا ہے۔ یا شاید آپ کو یہ فیچر پسند نہیں ہے۔تو آپ کو بتا تا چلیں کے اسے آف کرنا آسان ہے۔

اپنے آئی فون یا آئی پیڈ پر سیٹنگز کے آپشن میں جائیں ۔ نیچے سکرول کریں اور بیٹری پر ٹیپ کریں پھر بیٹری ہیلتھ کے آپشن کر کلک کریں۔

 

آپٹمائزڈ بیٹری چارجنگ کو آف کرنے کے لیے ٹوگل(Toggle) کو دبائیں  ۔اس میں دوآپشن ہونگے کل تک بند کریں یا پھر مستقل طور پر بند کریں جسے چاہے سلیکٹ کرلیں ۔

چارجنگ لوکیشن کو کولر لوکیشن میں تبدیل کریں

جیسا کہ پہلے ذکر کیا گیا ہے، بیٹری کا درجہ حرارت اس پر اثر انداز ہو سکتا ہے، اس لیے ہو سکتا ہے کہ آپ کا آئی فون یا آئی پیڈ 100% چارج نہ ہو سکے اور 80% کی حد کے قریب رک جائے۔ اسے ٹھیک کرنے کے لیے، آپ کو اپنے آئی فون یا آئی پیڈ کو ٹھنڈے مقام پر لے جانے کی کوشش کرنی چاہیے، جو زیادہ سازگار ہوگا۔ اگر آپ کر سکتے ہیں تو براہ راست سورج کی روشنی، خراب وینٹیلیشن والے کمرے اور ایسی ڈیوائسز سے گریز کریں جو گرمی پیدا کر سکتے ہیں ۔

بعض اوقات، وائرلیس چارجرز آپ کے آئی فون کو کافی گرم بنا سکتے ہیں لہذا اس بات کو یقینی بنائیں کہ آپ کے آئی فون کے چارج ہوتے وقت درجہ حرارت کو باقاعدگی سے چیک کریں۔ 

گرمی کو ختم کرنے کے لیے اپنے فون کیس کو ہٹا دیں

اگرچہ کیسز آپ کے آئی فون یا آئی پیڈ کو گرنے اور ٹوٹنے  سے بچانے کے لیے بہترین ہیں، لیکن وہ آپ کے فون کو چارج کرنے یا استعمال کرنے کے دوران  ہیٹ پیدا کر سکتے ہیں ، جس کی وجہ سے آپ کا آئی فون 100% چارج نہیں ہو سکتا۔ اگر آپ نے آپٹمائزڈ بیٹری چارجنگ کو آف کرنے کے پچھلے مراحل مکمل کر لیے ہیں اور ٹھنڈے مقام پر چلے گئے ہیں، تو اپنا کیس ہٹانے کی کوشش کریں

 

ایسی ایپس کو بند کردیں  جو بیٹری کو ختم کر رہی ہیں

اکثر بیک گراؤنڈ میں  متعدد ایپس چل رہی ہوتی  ہیں، تو اس کی وجہ سے آپ کا فون گرم ہو سکتا ہے۔آپ ان ایپس کو بند کردیں جس سے بیٹری کا درجہ حرارت قدرے کم ہو سکتا ہے۔

 

OEM چارجنگ اسیسریز کا استعمال کریں 

بعض اوقات مسئلہ اس لیے ہو سکتا ہے کہ آپ جعلی یا غیر مجاز چارجنگ  اسیسریز استعمال کر رہے ہیں جن کے پاس ایپل کی جانب سے آئی فون (MFi) کے لیے مناسب سرٹیفیکیشن نہیں ہے۔ اگر آپ نے ہمارے بیان کردہ دیگر تمام آپشنز  استعمال کر چکے ہیں تو  تو بہترین متبادل لائٹننگ کیبلز میں سے ایک حاصل کرنے کی کوشش کریں، ترجیحاً Apple سے اگر آپ کر سکتے ہیں۔ 

 

امید ہے کہ ان تجاویز سے آپ کو اس مسئلے کو حل کرنے میں مدد ملے گی۔ لیکن اگر ان ٹپس نے کام نہیں کیا تو  آپ کو اپنے آئی فون یا آئی پیڈ کو ایپل کے مجاز مرمتی مرکز میں لے جانے کی ضرورت پڑسکتی ہے تاکہ اسے دیکھا جائے یا اسے تبدیل کیا جائے۔

Watch Live Public News

کونٹینٹ پروڈیوسر