ریڈمی کا 108 میگا پکسل کیمرے والا سستا فون آگیا

ریڈمی کا 108 میگا پکسل کیمرے والا سستا فون آگیا
کیپشن: Redmi 13
سورس: web desk

(محمدساجد) ٹیکنالوجی کی دنیا  میں مقابلہ دیکھنے میں آرہا ہے مختلف موبایل کمپنی ایک دوسرے سے سبقت لے جانے میں جدوجہد کررہی ہیں کہ عوامی مارکیٹ میں ان کی پروڈکٹ کو زیادہ مقبولیت حاصل ہو، اسی سلسلے میں معروف ریڈمی کا جدید فونز پاکستانی مارکیٹ میں آیا ہے۔

تفصیلات کے مطابق چائینہ کی معروف موبائل ساز کمپنی شومی  نے ریڈمی سریز کا نیا موبائل متعارف کرایا ہے، ریڈمی میں شاندار خصوصیات کو شامل کیا گیا ہے جو کہ صارفین کی توقعات کے عین مطابق ہے،  ریڈمی 13 کا مین کیمرہ 108 میگا پکسل ہے ،  108MP سپر کلیئر مین کیمرہ جو صارفین کو شاندار تصاویر فراہم کرنے کے لیے 3x ان سینسر زوم سے لیس ہے۔ Redmi 13 سیلفی کے شوقین افراد کو مطمئن کرتا کیونکہ اس کا 13MP فرنٹ کیمرہ اور بیک سافٹ لائٹ رِنگ کے ساتھ جو ڈسپلے کو قدرتی اور متوازن لائٹنگ بنانے کے لیے استعمال کرتا ہے، Redmi 13 ناقابل یقین سیلفیز فراہم کرتا ہے۔

 6.79 انچ FHD+ ڈسپلے کے ساتھ، Redmi 13 استعمال کے منظرناموں کی بنیاد پر اپنی ریفریش ریٹ کو 90Hz تک ذہانت سے ایڈجسٹ کرتا ہے،  بیٹری کی زندگی کو بہتر بناتے ہوئے ہموار اور جوابدہ تجربے کو یقینی بناتا ہے، موبائل کی بیٹری 5030 ایم اے ایچ ہے جو تقریباً ایک دن کی کارکردگی پیش کرتی ہے۔

صارفین صرف 60 منٹ کی چارجنگ کے بعد تقریباً 23 گھنٹے تک کالنگ یا 28 گھنٹے میوزک کے ساتھ طویل عرصے تک استعمال کا لطف اٹھا سکتے ہیں۔

ریڈمی 13 Mistore ، Daraz اور Xiaomi sale  کے علاوہ ملک بھر میں تمام ریٹیل آؤٹ لیٹس پر بھی دستیاب ہے، اس کے دو ماڈلز آچکے ہیں، ایک میں 8 جی بی اور 128 جی بی سپیس ہے اور قیمت 39 ہزار 9 سو 99 ہے ، دوسرا موبائل 8 جی بی اور 256 جی بی پر مشتمل اور قیمت 42،999 روپے ہے۔اس کے رنگوں میں سیاہ، سفید اور نیلا شامل ہیں۔

Watch Live Public News