سپیس ایکس نے  مِنی اسٹارلنک  انٹرنیٹ اینٹینا  متعارف کرادیا

سپیس ایکس نے  مِنی اسٹارلنک  انٹرنیٹ اینٹینا  متعارف کرادیا

(علی رضا ) سپیس ایکس  کا مِنی اسٹارلنک   انٹرنیٹ اینٹینا جو آپ کے  بیک میں فٹ ہو سکتا ہے۔چھوٹی کٹ میں  ایک بلٹ ان وائی فائی روٹر بھی شامل ہے جو امریکا میں کہیں بھی انٹرنیٹ مہیا کرے گا  لیکن اس میں ایک کیچ (Catch) ہے۔

سپیس ایکس کا سیٹلائٹ انٹرنیٹ بہت زیادہ پورٹیبل ہو رہا ہے۔ اپنے  سیٹلائٹ طاقت سے چلنے والے سٹار لنک انٹرنیٹ پروگرام کے لیے مشہور اسٹارٹ اپ نے ایک موبائل منی اینٹینا متعارف کرایا ہے جو آپ کے  بیگ میں فٹ ہوسکتاہے۔

سماجی رابطے کی ویب سائٹ ایک پر  پروڈکٹ کا اعلان کرتے ہوئے، سپیس ایکس  کے سی ای او ایلون مسک نے لکھا، "میں نے ابھی اسے  سیٹ کیا ہے،  اور یہ پوسٹ اسپیس کے ذریعے لکھ رہا ہوں۔ 5 منٹ سے بھی کم وقت لگے۔ آسانی سے ایک بیگ میں لے جایا جا سکتا ہے۔ یہ پروڈکٹ دنیا کو بدل دے گی۔"

ایلون مسک نے کنکشن کے لیے مطلوبہ رفتار کا  ٹیسٹ  بھی پوسٹ  کیا۔  ٹیسٹ میں 100 Mbps ڈاؤن لوڈ، 11.5 Mbps اپ لوڈ، اور 23ms لیٹنسی دکھائی گئی۔

اسپیس ایکس کا کہنا ہے کہ منی اسٹار لنک انٹرنیٹ انٹینا ، جس کی لاگت $599 ہوگی، امریکہ میں کہیں بھی انٹرنیٹ تک رسائی فراہم کرتی ہے، اس میں 50GB ڈیٹا کی حد $30 فی مہینہ ہے۔ اس حد سے زیادہ استعمال کی لاگت $1 فی گیگا بائٹ ہوگی۔ 

تاہم، کمپنی نے کہا کہ "ہمارا مقصد اسٹار لنک کی قیمت کو کم کرنا ہے، خاص طور پر دنیا بھر کے ان لوگوں کے لیے جہاں کنیکٹیویٹی نا لوگوں کی پہنچ سے دور یا مکمل طور پر دستیاب نہیں،" اس لیے یہ ممکن ہے کہ $599 ابتدائی قیمت ہو۔

ڈیوائس کا وزن صرف دو پاؤنڈ سے زیادہ ہے اور اس کی پیمائش 12 انچ بائے  10 انچ بائے 1.5 انچ ہے، جو کاغذ کے ایک ٹکڑے سے تھوڑا بڑا ہے (لیکن یقیناً اس سے زیادہ موٹا)۔ منی اسٹار لنک  ایک باقاعدہ اسٹار لنک ڈش سے نمایاں طور پر چھوٹا اور ہلکا ہے، اور بہت کم پاور استعمال کرتا ہے۔  یہ  -22°F سے 122°F تک درجہ حرارت میں کام کرنے کے لیے ڈیزائن کیا گیا ہے اور اسے مٹی  یا پانی بھی اس پر اثر نہیں کرتا۔

سپیس ایکس اس وقت  صرف امریکا میں  ای میل دعوت کے ذریعے صرف منتخب صارفین  کو   یہ ڈیوائس"محدود تعداد" فروخت کر رہا ہے۔

اگر آپ دلچسپی رکھتے ہیں تو، ایک چھوٹا سا کیچ ہے۔ سپیس ایکس صرف اسٹار لنک منی  کواسٹار لنک  رہائشی سروس والے صارفین کے لیے ایک اپ سیل کے طور پر پیش کر رہا ہے۔

Watch Live Public News

کونٹینٹ پروڈیوسر