امریکا میں 6 ماہ میں 40 ہزار چینی کاریں فروخت، خطرے کی گھنٹیاں بج اٹھیں

Americans Bought More Than 40,000 china made Cars
کیپشن: Americans Bought More Than 40,000 china made Cars
سورس: google

 ویب ڈیسک: کسی زمانے میں دنیا کی سب سے زیادہ کاریں بنانے والا ملک چین سے خوف زدہ، امریکا  میں 6 ماہ کے عرصہ میں 40 ہزار گاڑیوں کی فروخت نے سرمایہ داروں کی دنیا میں خطرے کی گھنٹی بجا دی ۔

اتنے کم عرصہ میں غیر معروف اور چینی برانڈز کی اتنی زیادہ تعداد میں کاروں کی فروخت نے ڈیلرشپ سے لے کر انویسٹرز تک ہر جگہ خطرے کی گھنٹیاں بجا دی ہیں 

’’ لنکن ناٹیلس’’ دوسری جنریشن کی کار کو بنیادی طور پر چینی مارکیٹ کو ذہن میں رکھتے ہوئے ڈیزائن اور تیار کیا گیا تھا، لیکن 2024 کے اوائل میں امریکا میں فروخت ہونے کے بعد سے یہ اب  سب سے تیزی سے برانڈ کی سب سے زیادہ فروخت ہونے والی گاڑی بن گئی ہے۔

سال کی پہلی ششماہی میں 17,504 Nautiluses فروخت کیے گئے، جو کہ 2023 میں اسی مدت کے مقابلے میں 41.7 فیصد اضافہ ہوا اور برانڈ کے اگلے سب سے زیادہ فروخت ہونے والے، Corsair کو تقریباً 5,000 یونٹس سے پیچھے چھوڑ دیا۔

لنکن نے Q2 میں 8,273 Nautiluses کو منتقل کیا، جو گزشتہ سال Q2 کے مقابلے میں 20.8 فیصد زیادہ ہے۔
  بیوک  Envision SUV امریکا میں فروخت ہونے والی پہلی چین کی کار تھی جب اس نے 2015 میں  لانچ ہوکر تہلکا مچا دیا تھا۔ 

بیوک نے سال کی پہلی ششماہی میں 21,860 اینویژنز فروخت کیے، تقریباً 21 فیصد کی کمی جس کا امکان ماڈل کے حالیہ فیس لفٹ کی وجہ سے ہے۔
پیرنٹ کمپنی گیلی کی مدد سے، امریکہ نے اب نصف دہائی سے زائد عرصے سے چین میں تیار کردہ وولووس حاصل کر لیا ہے۔ فی الحال صرف ایک S90 سیڈان رہ گئی ہے، جو کبھی زیادہ مضبوط فروخت کنندہ نہیں رہی۔ وولوو S90 کی فروخت کو ختم نہیں کرتا ہے، بجائے اس کے کہ سویڈن میں بنائی گئی V90 ویگن کے ساتھ مل کر، اور 90 سیریز میں سے صرف 808 سال کے پہلے نصف میں فروخت ہوئیں۔
Geely  کے  بینر تلے، چین کا بنایا ہوا Polestar 2 2020 سے امریکا میں فروخت ہو رہا ہے۔ پولسٹر کی فروخت اس سال پوری دنیا میں بہت کم ہوئی ہے، پولسٹر 2 کے صرف 3,301 یونٹس سال کے پہلے نصف میں فراہم کیے گئے تھے۔ امریکا میں  اس سال کے آخر میں پولسٹار 4 فروخت کے لیے پیش کیا جائے گا، جسے اگلے سال جنوبی کوریا میں پیداوار شروع ہونے سے پہلے چین میں بھی بنایا جائے گا۔

Watch Live Public News