اوپن اے آئی کا جوابی وار، ٹیسلا اور ایکس کے مالک ایلون مسک کی ای میلز شائع

اوپن اے آئی کا جوابی وار، ٹیسلا اور ایکس کے مالک ایلون مسک کی ای میلز شائع
کیپشن: Elon Musk CEO of Tesla Motors
سورس: ویب ڈیسک

ویب ڈیسک : اوپن اے آئی کا جوابی وار، کیس دائر کرنے پر ٹیسلا اور ایکس کے مالک ایلون مسک کی ای میلز شائع کردیں۔

 رپورٹ کے مطابق اوپن  اے آئی نے کمپنی کی شروعات میں وصول ہونے و الی کئی ای میلز شائع کی ہیں جس کے مطابق ایلون مسک نے اوپن اے آئی کو اپنے اہداف کے حصول کیلئے اربوں درکار ہوں گے۔

  یادرہے ایلون مسک نے  گزشتہ ہفتے کیلے فورنیا کی ایک عدالت میں  ChatGPT کمپنی پر منافع کے حصول کیلئے اندھا دھند کام کرنے اور اپنے اصل، غیر منفعتی مشن سے ہٹ جانے پر مقدمہ دائر کیا تھا۔ 

مسک کا استدلال ہے کہ کمپنی کے پاس صرف نقد رقم اکٹھا کرکے ایک کامیاب تخلیقی AI پلیٹ فارم بنانے کا عملی طور پر کوئی امکان نہیں تھا، اور کمپنی کو زندہ رہنے کے لیے آمدنی کے متبادل ذرائع تلاش کرنے کی ضرورت تھی۔

22 نومبر 2015 میں، سی ای او سیم آلٹ مین کو ای میل کی گی جس میں ایلون  مسک، نے کہا کہ کمپنی کو ناامیدی سے بچنے کے لیے $100 ملین سے زیادہ جمع کرنے کی ضرورت ہے۔ مسک نے 1 بلین ڈالر کی فنڈنگ کی تجویز پیش کی اور وعدہ کیا کہ وہ جو  بھی کمی ہوگی اسے پورا کریں گے۔

اوپن اے آئی نے  ایک بلاگ پوسٹ میں کہا کہ مسک نے کبھی بھی اپنے وعدے پر عمل نہیں کیا، اوپن اے آئی کے لیے 45 ملین ڈالر کی فنڈنگ کا وعدہ کیا، جبکہ دیگر عطیہ دہندگان نے 90 ملین ڈالر جمع کیے ہیں۔ مسک کے وکلاء نے اوپن اے آئی کے دعووں پر تبصرہ کرنے سے انکار کردیا۔

مسک نے 1 فروری 2018 کو ای میل میں کمپنی کے ایگزیکٹوز کو بتایا کہ اوپن اے آئی کے لیے آگے جانے کا واحد راستہ اس کی الیکٹرک کار کمپنی ٹیسلا کے لیے اسے خریدنا تھا۔ کمپنی نے انکار کر دیا، اور مسک نے اسی سال کے آخر میں OpenAI چھوڑ دیا۔

 یادرہے ابمائیکروسافٹ نے اوپن اے آئی کے ساتھ قریبی شراکت داری میں $13 بلین  کی فنڈنگ کا وعدہ  کیا ہے۔

Watch Live Public News