بوئنگ طیارے کا انجن ٹیک آف کرتے ہی نیچے جا گرا ، ویڈیو وائرل

south air 737 engine dropped
کیپشن: south air 737 engine dropped
سورس: google

 ویب ڈیسک : ساؤتھ ویسٹ ایئر لائنز کے بوئنگ 737 کا انجن کور ٹیک آف کے دوران  طیارےسے علیحدہ ہو کر جا گرا۔ واقعے کی ویڈیو وائرل ہوگئی ۔

 رپورٹ کے مطابق ایک ڈرامائی ویڈیو آن لائن منظر عام پر آئی ہے جس میں ساؤتھ ویسٹ ایئر لائنز کے بوئنگ 737 کے انجن کو ٹیک آف کے دوران پھٹتے ہوئے دکھایا گیا ہے۔

https://publicnews.com/uploads/digital_news/2024-04-08/news-1712564717-7848.mp4

API Response: No news found against this URL: https://publicnews.com/uploads/digital_news/2024-04-08/news-1712564717-7848.mp4

 یادرہے دنیا بھر میں بوئنگ ہوائی جہاز کی حفاظت کے بارے میں  خدشات بڑھنے لگے ہیں ۔

 رپورٹ کے مطابق جہاز کے عملے کے ارکان نے دیکھا کہ ٹیک آف کے دوران طیارے کے انجنوں میں سے ایک کو ڈھانپنے والی دھات کی ڈھیلی چادر کٹی ہوئی تھی۔ یہ تجربہ جہاز میں سوار مسافروں کے لیے بلاشبہ ایک ڈراؤنا خواب تھا۔

 اس سے قبل  7 اپریل کو لندن کے ہیتھرو ہوائی اڈے پر ورجن اٹلانٹک بوئنگ 787 اور برٹش ایئرویز ایئربس A350 کے درمیان  تصادم کے بعد، X پر سانے آنیوالی  ایک ٹ ویڈیو منظر عام پر آئی، جس میں بوئنگ 737-800 کے انجن دوران  پرواز  گرتا دکھایا گیا ہے۔

 شیئر  کی گئی ویڈیو میں میٹل انجن کا کور پھٹتا اور کاغذ کی چادروں کی طرح پھڑپھڑاتا ہےہ کور طیارے کے ونگ فلیپ سے ٹکرا گیا۔ حادثہ جہاز میں سوار مسافروں کے لیے ایک "خوفناک  خواب  بن گیا۔
 رپورٹ کے مطابق پرواز مقامی وقت کے مطابق صبح 7:49 بجے ڈینور انٹرنیشنل ایئرپورٹ سے ہیوسٹن کے ولیم پی کے لیے روانہ ہوئی۔ ہوبی ایئرپورٹ۔ پرواز کے اڑان بھرنے کے تقریباً 25 منٹ بعد، طیارہ واپس ڈینور انٹرنیشنل ایئرپورٹ پر اترا۔ ایف اے اے فی الحال اس واقعے کی تحقیقات کر رہی ہے۔
 فیڈرل ایوی ایشن ایڈمنسٹریشن  کی طرف سے جاری کردہ بیان میں کہا گیا ہےکہ  "ایک انجن کاؤلنگ ہوائی جہاز سے الگ ہو گیا تھا اور طیارے کے پروں میں سے ایک سے ٹکرا گیا تھا۔"  ترجمان کے مطابق  حادثے کی وجہ طیارے کے ساتھ 'مکینیکل مسئلہ' تھا۔

FAA ریکارڈ کے مطابق طیارہ 2017 میں تیار کیا گیا تھا۔  فضائی کمپنی کی طرف سے  جاری کردہ بیان میں کہا گیاہے کہ "ساؤتھ ویسٹ فلائٹ 3695 آج صبح ڈینور بین الاقوامی ہوائی اڈے پر واپس آئی اور مکینیکل مسئلہ کا سامنا کرنے کے بعد بحفاظت لینڈ کر گئی۔