امتحانات کی تیاری : پاکستان کے طلبہ کےلیے موبائل ایپ

امتحانات کی تیاری : پاکستان کے طلبہ کےلیے موبائل ایپ

پاکستان سے تعلق رکھنے والے ایک سٹارٹ اپ نے ایسی موبائل ایپ تیار کی ہے جس کے ذریعے طالب علم امتحانات کی تیاری کر سکیں گے۔

تفصیلات کے مطابق ایڈکاسا لاہور میں قائم تعلیم کی ٹیکنالوجی کا آغاز کرنے والی کمپنی ہے جس نے امتحان کی تیاری کے لئے ایک نئی موبائل ایپلی کیشن لانچ کرنے کے لیے 3 لاکھ بیس ہزار کی پری سیڈ فنڈنگ جمع کرنے میں کامیابی حاصل کر لی ہے۔

ایک بیان کے مطابق ابتدائی طور پر نئی ایپ سے پاکستان بھر میں55 ہزار طلباء اور 40 سے زائد اسکولز استفادہ حاصل کر سکیں گے۔ کمپنی کا کہنا ہے کہ اس نے پہلے بھی ہزاروں طلبا کی مدد کی ہے، سن 2020 میں کمپنی نے اساتذہ کے ذریعہ ڈھائی لاکھ سوالات کے جوابوں پر مشتمل تفصیلات جاری کی ہیں۔

ایڈکاسا نے  والڈ سٹی کمپنی ، زین کیپٹل اور اسٹریٹجک فرشتوں کی شراکت کے ساتھ، آئی 2 وینچرس کی سربراہی میں پری بیج راؤنڈ میں فنڈ جمع کیا۔ ایڈکاسا کی جانب سے جاری ہونے والے بیان میں کہا گیا ہے کہ یہ سرمایہ کاری امتحانات کی تیاری کی ایپ کو بنانے اور ملک بھر کے طلباء میں ای لرننگ کو بڑھانے میں مدد فراہم کرے گی۔

بیان میں مزید کہا گیا کہ اس ایپ کے ذریعے طلبہ آن ڈیمانڈ ویڈیو لیکچرز اور کوئز دیکھ سکتے ہیں اور ساتھ ہی ایپ کے لیڈر بورڈ پر اپنی کارکردگی کا موازنہ کرسکتے ہیں۔ طلباء مفت میں ایپ کے لئے سائن اپ کرتے ہیں اور بعدازں انہیں ماہانہ رکنیت کی فیس ادا کرنا ہوتی ہے۔ بیان میں کہا گیا کہ اس ایپ کا ایک مقصد یہ بھی ہے کہ کورونا کی وجہ سے اسکولوں کی بندش کے تعلیمی ماحول پر منفی اثرات نہ پڑیں۔

مصنّف پنجاب یونیورسٹی کے شعبہ ابلاغیات سے فارغ التحصیل ہیں اور دنیا نیوز اور نیادور میڈیا سے بطور اردو کانٹینٹ کریٹر منسلک رہے ہیں، حال ہی میں پبلک نیوز سے وابستہ ہوئے ہیں۔