جویریہ عباسی کس سے شدیدمحبت کرتی ہیں؟ اداکارہ نے بتا دیا

جویریہ عباسی کس سے شدیدمحبت کرتی ہیں؟ اداکارہ نے بتا دیا
کیپشن: Juvaria Abbasi
سورس: Youtube

(ویب ڈیسک)پاکستان ڈرامہ انڈسٹری کی سینیئر اداکارہ جویریہ عباسی نے راز کی بات بتاتے اپنے چاہنے والوں کو حیران کردیا، اداکارہ نے ماں بننے کے احساس کو خوبصورت الفاظ میں بیان کیا اور بتایا کہ ماں بننے کے بعد انہیں پتا چلا کہ حقیقی محبت کیا چیز ہوتی ہے۔

تفصیلات کے مطابق ری سنٹلی پاکستان ڈرامہ انڈسٹری کی سینیئراداکارہ اداکارہ جویریہ عباسی نے ایک نجی چینل کے شو میں شرکت کی جہاں ان سے ازدواجی لائف کے بارے انٹرسٹنگ سوالات کئے گئے، اداکارہ نےماں بننے کے بعد زندگی میں آنے والی تبدیلی، بیٹی کی پرورش اور فیملی کے تعاون پر خصوصی گفتگو کی ہے۔

 انہوں نے کہا کہ ’میری کوشش رہی کہ بیٹی انزلہ کو خاندان سے جوڑ کر رکھوں، یعنی ددھیال ننھیال سب سے ملنا، میں یہ سمجھتی ہوں کہ بچوں کی پرورش میں نانی اور دادی دونوں کا بہت بڑا کردار ہوتا ہے، انزلہ کی نانی نے بیٹی کی پرورش میں بہت ساتھ دیا پھر دادا بھی موجود تھے ان کا بھی پیار ملا، ان سب لوگوں کے ہونے سے مجھے بہت سپورٹ ملی‘۔

جویریہ نے بتایا کہ ان کی والدہ اور نانی نے بیٹی انزلہ عباسی کی تربیت میں اہم کردار ادا کیا۔  بیٹی کی تربیت کے دوران اپنی طرف سے کوئی کمی محسوس ہوئی جس کے پورا کرنے کا انزلہ سے کہا ہو؟

’جن رشتوں کو نبھانے میں میں کامیاب نہیں ہوسکی ان رشتوں سے متعلق میں نے انزلہ کو ذہنی طور پر تیار کیا، بٹھا کر سمجھایا وہ خود بھی کافی سمجھدار ہے تو فیملی میں رہتے ہوئے اس نے کافی چیزیں خود سے سیکھ لیں اور اب مجھے امید ہے کہ وہ ایک کامیاب ازدواجی زندگی گزارے گی‘۔

جویریہ نے ذکر کیا کہ ماں بننے کا احساس اتنا خوبصورت تھا جس نے انہیں سمجھایا کہ حقیقی محبت کیا چیز ہوتی ہے، بیٹی کی پیدائش کے بعد انہیں پتا چلا کہ کوئی انسان کسی اور سے اتنی بھی محبت کر سکتا ہے،’میرے لیے یہ ایک خوشگوار احساس تھا کہ بس چلے تو جو بھی میری بیٹی کو چاہیے فوراً کردوں، میرے لیے تو یہ ہی محبت ہے یہ ہی عشق ہے‘۔

ماؤں کے عالمی دن پر اداکارہ نے خصوصی پیغام دیتے ہوئے کہا کہ ’اولاد اپنی ماں سے کبھی یہ بھی پوچھ لے کہ وہ کیسی ہے تو سمجھیں بہت ہے‘۔