ہیوسٹن اوپن انڈر 19سکواش چیمپئن شپ قومی پلیئر حذیفہ ابراہیم نے جیت لی

ہیوسٹن اوپن انڈر 19سکواش چیمپئن شپ قومی پلیئر حذیفہ ابراہیم نے جیت لی
کیپشن: Huzaifa Ibrahim
سورس: ویب ڈیسک

ویب ڈیسک: ہیوسٹن اوپن انڈر 19 سکواش چیمپیئن شپ میں پاکستان سے تعلق رکھنے والی کھلاڑی حذیفہ ابراہیم نے چیمپئن شپ کا ٹائٹل جیت لیا۔

ایک سخت فائنل میچ میں حذیفہ کا مقابلہ امریکہ کے کرسچن کپیلا سے ہوا۔ مہارت اور عزم کے شاندار مظاہرہ کے ساتھ حذیفہ نے 0-3 کے سکور کے ساتھ فتح حاصل کی۔ انہوں نے 10-12، 8-11 اور 4-11 کے سکور کے ساتھ لگاتار تین سیٹ جیت کر ٹائٹل حاصل کیا۔

فائنل میں پہنچنے سے قبل حذیفہ نے سیمی فائنل میچ میں ایک اور امریکی کھلاڑی کو 1-3 کے سکور سے شکست دے کر کورٹ پر اپنی صلاحیتوں کا مظاہرہ کیا۔

اس جیت نے ان کی کیپ میں ایک اور اضافہ کیا جو ان کے شاندار کیریئر میں ان کا 35 واں بین الاقوامی ٹائٹل تھا۔

یادرہے ورلڈ سکواش فیڈریشن (ڈبلیو ایس ایف) کے بورڈ نے امریکی سکواش کو 2024 کی ڈبلیو ایس ایف ورلڈ جونیئر سکواش چیمپیئن شپ کی میزبانی کے حقوق دے دیئے ہیں۔ یہ مقابلے 12 سے 23 جولائی تک ہیوسٹن، ٹیکساس میں منعقد ہوں گے۔ اس اہم مقابلے سے قبل حذیفہ کی جیت کافی اہم سمجھی جا رہی ہے۔

2024 ایڈیشن، جس میں مردوں اور خواتین دونوں جونیئر انفرادی ٹورنامنٹ شامل ہوں گے، ہیوسٹن سکواش کلب میں منعقد ہوں گے، جو ہیوسٹن اوپن کے دو پی ایس اے ورلڈ ٹور گولڈ مقابلوں کا بھی گھر ہے۔

اگلے سال کی چیمپیئن شپ میں ایونٹ کی تاریخ میں پہلی بار مردوں اور خواتین کی جونیئر ٹیم چیمپیئن شپ بھی بیک وقت منعقد کی جائے گی۔