نیٹ فلکس دیکھنے پر بھی ٹیکس عائد

new tex on netflix
کیپشن: new tex on netflix
سورس: google

ویب ڈیسک :بینک اب پاکستان میں ویڈیو آن ڈیمانڈ سٹریمنگ سروس پر نیا ٹیکس لگا رہے ہیں۔بینکوں کو اشتہاری خدمات پر صوبائی سیلز ٹیکس کا 13 فیصد کٹوتی کرنے پر مجبور کرنے کے بعد، سندھ ریونیو بورڈ (SRB) نے اب Netflix پر اضافی ٹیکس عائد کر دیا ہے۔
رپورٹ کے مطابق Netflix کے صارفین کو اب ڈیبٹ/کارڈ کارڈ کے ساتھ سبسکرپشن فیس ادا کرنے پر IT سروسز پر 3 فیصد سیلز ٹیکس عائد  ہے۔ مزید برآں، بین الاقوامی ٹرانزیکشنز (فائلرز) پر 5 فیصد ایڈوانس ٹیکس ہے، اور کارڈ ٹرانزیکشن چارجز 4 فیصد مقرر کیے گئے ہیں، اس کے علاوہ فیڈرل ایکسائز ڈیوٹی بھی ہے۔
نان فائلرز کے لیے بین الاقوامی لین دین پر ایڈوانس ٹیکس مختلف ہے۔ غیر اے ٹی ایل افراد پر ایڈوانس ٹیکس 10 فیصد ہونا چاہیے۔
بینک اب Netflix پر اضافی ٹیکس وصول کرنے کے لیے SRB کی جانب سے ودہولڈنگ ایجنٹ کے طور پر کام کر رہے ہیں

 یادرہے SRB نے سب سے پہلے سندھ سیلز ٹیکس اسپیشل پروسیجر (مخصوص سروسز پر ٹیکس) رولز، 2023 (قواعد) ( نوٹیفکیشن نمبر 3-4/46/2023، مورخہ 27 ستمبر 2023) اور بعض ، آئی ٹی اور اشتہاری خدمات پر سیلز ٹیکس کے لیے اسٹیٹ بینک آف پاکستان سے لائسنس یافتہ یا مجاز، بطور "کلیکشن ایجنٹ"۔ بینکوں اور دیگر  مالیاتی اداروں سے ٹیکس وصول کرنا شروع کیا۔
نتیجے کے طور پر، بورڈ نے سافٹ ویئر یا آئی ٹی پر مبنی سسٹم ڈویلپمنٹ کنسلٹنٹس کی طرف سے فراہم کردہ خدمات پر ٹیکس کی شرح 3 فیصد عائد کی، بشمول کلاؤڈ بیسڈ مواد کی اسٹریمنگ سروسز (جیسے نیٹ فلکس) جس کے لیے ادائیگیوں کی منتقلی کے لیے کسی بھی ذریعہ استعمال کرتے ہوئے کلیکشن ایجنٹ کے ذریعے ادائیگی کی جاتی ہے۔ 

یادرہے اس وقت نیٹ فلکس کے ریٹ  ٹیکس کے بغیر درج ذیل ہیں۔
قیمتوں کا تعین (PKR/بغیر ٹیکس)
• موبائل: روپے 250/مہینہ
• بیسک: روپے 450/مہینہ
• اسٹینڈرڈ: روپے 800/مہینہ
• پریمیم: روپے 1,100/مہینہ
Netflix  نےاپنی ویب سائٹ پر واضح کیا ہے کہ صارفین سے اس بنیاد پر کہ وہ کس ملک میں رہائش پذیرہیں ، ان سے ان کی رکنیت کی قیمت کے علاوہ ٹیکس بھی وصول کیا جا سکتا ہے۔
 نئے فنانس بل 2024 میں اب ٹیک کمپنیوں پر ٹیکس شامل ہے جو پاکستان میں ڈیجیٹل ذرائع/موجودگی سے آمدنی کماتی ہیں۔ اس طرح، Netflix پاکستان میں اپنی کاروباری موجودگی کی وجہ سے اب خطے میں صارفین سے چارج لینے کے لیے ٹیکس ادا کرنے کا ذمہ دار ہے۔
ان ٹیکسوں کے اثرات کا احاطہ صارفین کو ادائیگی کرنے پر کیا جائے گا۔
یادرہے  ایف بی آر نے گزشتہ ماہ Netflix کو روپے سے زائد کی وصولی کے لیے نوٹس جاری کیا تھا۔ آئی ٹی او، 2001 کے سیکشن 6 کے مطابق 200 ملین انکم ٹیکس واجب الادا ہے۔ یہ بھی سامنے آیا ہے کہ آف شور ڈیجیٹل سروسز فراہم کرنے والی کمپنیاں مبینہ طور پر ٹیکس سے بچنے کے لیے ڈبل ٹیکسیشن ایگریمنٹس (DTA) کے پیچھے چھپ رہی ہیں۔
ڈی ٹی اے ایک معاہدہ ہے جس پر دو ممالک نے دستخط کیے ہیں تاکہ دونوں ممالک کی ایک ہی آمدنی پر علاقائی دوہرے ٹیکس سے بچنے یا اس میں تخفیف (کم سے کم) کریں۔ حکومت پاکستان نے انکم ٹیکس آرڈیننس 2001 میں سیکشن 6 متعارف کرایا تاکہ ہر غیر مقیم شخص کو لایا جا سکے جو آف شور ڈیجیٹل سروسز کے لیے پاکستان کے ذریعہ رائلٹی فیس یا تکنیکی خدمات کی فیس وصول کرتا ہے۔

Watch Live Public News